Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

01 Mac 2013

Gimik Je Jah Oii !!


Assalamualaikum... 

hari tu aku ada buat entry tentang INI kan? pasal Halim Othman dengan Adibah Noor tu... ramai yang tertanya2, macam aku.. hehehe.. betol ke? betol ke? google sana google sini.. takde pon blog2 dan akhbar2 hiburan ni tulis artikel pasal gosip ni... tak percaya, tengok ni...










ni yang view blog aku la... hehehehe... berminat betol kan nak tahu... kepochi sama macam aku jugak.. hahahahaha.. jadi, nak tau kan? meh klik gambar di bawah...





majlis tu betol dah majlis resepsi.. tapi aku tak terdengar perkataan bersama peminat tu.. hak3..

dah terjawab bukan persoalan?? dah2.. jangan nak nyanyi lagu Najwa Latip pulok... "banyak persoalan yang berada diminda.. banyak tanda tanya dan juga kata kerja" hahahaha... dah.. g buat keja..!


psstt : tak tau sebab jarang dengar suria, selalu dengar ERA je.. ^_^



Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."