Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

25 Februari 2013

Pernah Dulu... Kufikirkan.. Tanpa Cinta.. Tak Mengapa.......


Assalamualaikum....

korang... nak bergosip kejap.... semalam, aku ada dengar SuriaFM... carta 30 HO&LO tu.. tapi aku dengar masa tu LO xde.. ada HO je.. dan artis jemputannya adalah Zed Zaidi.. ok, tapi bukan tu yang aku nak cerita.. hakhakhak...

lepastu, aku terdengar iklan... katanya, 'dapatkan jemputan khas ke Majlis Resepsi Halim Othman dan Adibah Noor' err... err... Halim Othman kahwin dengan Adibah Noor ke? korang ada dengar tak cerita ni? ke aku yang salah dengar? hmmm.... katanya majlis akan diadakan di SACC pada 28 Februari ni.. tapi betol ke? huh?

ok, takdelah nak menyebok pon.. tapi tapi tapi..... aku suka sangat dengar cerita ni.. kalau betol diorang tu nak kahwin, ALHAMDULILLAH..... akhirnya masing2 menamatkan juga zaman solo... tapi........ betol ke? huhuhu... atau hanya gimik suriafm untuk ceria pagi suria yang sekarang ni menggandingkan halim dengan adibah? masih samar2 ni... aku kan kepochi.... semua benda dunia hiburan nak ambik tahu ... hehehe... kalau aku salah, sila perbetulkan ea... ^_^

ohye, tajuk di atas, takde kena mengena pon dengan HO dan Adibah Noor.. hehehe.. tapi, ada la kena mengena sikit dengan aku..... dulu laaaa..... sekarang, harus percaya cinta... eh?? ;D;D;D;D




pssstttt....
nak beli kuih frozen? meh la klik SINI.. ^_^





11 ulasan:

Hustler berkata...

Bukan resepsi tu untuk meraikan Adibah yang baru masuk konti ke?? Hoyoyo.. tiap2 pagi aku dengar... -_-

LiaNa YuSoF berkata...

mana la aku tau.. pagi, aku dengar JOHARA je... hehehe

yela.. aku konfius la penggunaan resepsi tu.. walaupun aku tau, menurut kamus dewan, resepsi tu bermaksud majlis perjamuan yang diadakan untuk menerima tetamu (yang datang untuk mengucapkan selamat. selalu guna resepsi untuk kenduri kahwin je... hehehe..

Hustler berkata...

"majlis perjamuan yang diadakan untuk menerima tetamu (yang datang untuk mengucapkan selamat."

kat citu dah buleh nampak ia buleh diguna pakai untuk majlis2 len. Heheheh :)

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... ape2 je la..

Hustler berkata...

Aik?? Marah??

LiaNa YuSoF berkata...

marah? kan aku hahahahaha tu mawi oii.. takkan la hahaha tu marah... ko ni.. negatif sangat ngan aku ni... (pulang paku buah keras) hahahahaha

Hustler berkata...

Wakakakaka... marah lettew.... hikhikhik.... ciap pulangkan paku buah keras, cuba la pulangkan karipap sebungkus ke. *mud kelaot, dah 5 hari aku tak jejak putrajaya, biler ntah nak amik karipap, huhuhuh

LiaNa YuSoF berkata...

ko memang... ni ada mcm2 lagi kuih.. kalau nak la.. tengok entry sebelum entry ni ea..

Hustler berkata...

Bz weh.... huhuhuhu... na wat cane.... wuwuwuw..... nak karipap jek dulu... kena makan kuih peberet dulu, wahahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

hihi.. baeklah.. datanglah bila mood da ok ye.. eh, xyah nak moody2 sangatlah! tepuk kang! hahahahaha..

Hustler berkata...

Eh? eh? eh?? aku pulak yang kena tepuk??? -_-

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."