Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Februari 2013

Iklan... Iklan...


Assalamualaikum..

aku sekarang sedang membantu mak aku jual kuih frozen... hehehe... jadi, sesiapa nak try kuih2 mak aku, sila2 lah order.. kuih akan sampai esok.. tapi untuk permulaan ni, aku tak ambil banyak, hehehe...

karipap kentang - 6 bungkus
karipap sardin - 9 bungkus
cucur badak - 6 bungkus
donut - 3 bungkus

1 bungkus ada 10 keping
1 bungkus - RM3.50
3 bungkus - RM10.00
no delivery


boleh call/sms :
017-2337016
010-2167151
rumah di Presint 5, Putrajaya


Sekian, terima kasih.. ^_^

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."