Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

19 April 2012

Singkap Cerita Lama


Assalamualaikum..

Entri kedua untuk hari ni... nampak sangat ko takde kerja liana oiii!!! hahahaha.. takdelah... dah keja aku sikit je hari ni, nak buat camane? hehehe.. 

ok2... disebabkan aku takde keja, jadi aku baca lah balik tulisan2 aku kat blog ni masa tahun 2010... aiseyman.. sendiri tulis sendiri baca kah?? hahahaha... lantak pi la....

ada 1 entry ni, memang sampai mati la aku takkan lupa... takkan lupakan kesengalan aku... hahahaha.. nak tau apa? sila baca sini...

7 ulasan:

Hustler berkata...

Pergh!!! bajet boleh tgk astro ke kat wayang?? wakakaka!!

Ko mmg sengal LIA!!!

LiaNa YuSoF berkata...

terima kasih atas ungkapan mu itu Mawi... cis2!!!

hahaha... baru ko tau betapa sengalnya aku.. tu baru sikit.. ada banyak lagi.. tapi xnk la cerita semua kan... aku pon nak cover cun jugak.. hahahaha...

Cik TTK berkata...

hahahahahahahahhaahha*tarik nafas kejap*

hahahahahahahahahahahah*sambung lagi*

hahahahahahahahaahahahahahangguk ko lah..aku dah la duduk sengsorang dekat sini, mau kalau ada yang nampak aku tahan2 gelak ni duk kata aku giler..

ko memang terbaekkk..haha

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. kelakar kan.. kelakar kan... hahahahaha...

Cik TTK berkata...

tu lah..rupenyer tahan gelak lagi susa dari tahan kentut kan..hihihi

Hustler berkata...

Hahahahahaha... betol tuh yang.... aku pon rasa, tahan ketawa lagik susah dari tahan kentot... wakakakaka..... alaaaaaahai......

LiaNa YuSoF berkata...

jadi, jangan ditahan2.. lepaskan aje... hahahahahaha.....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."