Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 April 2012

Ahahaii.. Ahahaii.. Ketawalah Lagi....


Assalamualaikum......

Sekarang ni, aku asyik dengar lagu Ketawa Lagi je... hahaha... terasa ceria hidup aku dapat dengar lagu ni... Sebenarnya, (nak bagitau ni... jangan cakap kat orang tau..) aku adalah peminat lagu2 berentak zapin.. wahahaha.... (kelakar ke?) hehehe.. 

haa.. nak kata aku macam macik2 la tu.. huhu... takdelah, memang dari sekolah rendah lagi, aku suka lagu2 zapin.. xkesahlah lagu apa pun.. asalkan rentaknya zapin.. disebabkan minat, aku pun join kelab muzik dan kebudayaan masa darjah 4... pastu cikgu ajar menari zapin.. best!!

aku ada ramai kawan2 dari johor, tapi sorang pon taknak ajar aku menari tarian zapin.. huh! takpe2.. nanti aku nak cari kelas menari la.. hahahaha... (ada hati nak menari tu) meh tengok lirik lagu ni.. nanti korang cariklah sendiri kat youtube ye.. yang versi dato' ct & noraniza idris tu.. hehehe...

Jalan berlenggang songkoknya mereng
Sudahlah mereng sayang tersenyum pula
Jalan berlenggang songkoknya mereng
Sudahlah mereng sayang tersenyum pula
 
Yang hitam manis duduk menjeling lah tuan
Sudah menjeling sayang ketawa pula
Yang hitam manis duduk menjeling lah tuan
Sudah menjeling sayang ketawa pula

Aa..ha..hai ( 2X )
Ketawa lah lagi 
Aa..ha..hai ( 2X )
Ketawa lah lagi 

Dari lah mana hendak ke mana
Tinggilah rumput sayang sedari padi
Dari lah mana hendak ke mana
Tinggilah rumput sayang sedari padi

Cantik lah tidak sebagai mana lah sayang
Hati tersangkut budi kerana lah budi 
Cantik lah tidak sebagai mana lah sayang
Hati tersangkut budi kerana lah budi

Aa..ha..hai ( 2X )
Ketawa lah lagi 
Aa..ha..hai ( 2X )
Ketawa lah lagi

seronok dapat karox lagu ni dengan kawan2.. lagi part yang ketawa tu.. hahahahaha.. kawan2, bila nak karox lagi.. aku ada banyak cari lagu2 lama yang dah lama tak dengar.. hahaha...



13 ulasan:

Hustler berkata...

Cakpong!! cakpong!!! Wakakakaka!!!

LiaNa YuSoF berkata...

ha, lagu tu pon aku suka..! hahaha... kemain lagi ko ea.. bercakpong pepagi bute ni... hehehe..

Hustler berkata...

Hahahahahaa..... nih pon mujur aku bercakpong, selalu aku bershuffle pagi2 buta... wakakakakaka

LiaNa YuSoF berkata...

ok gak tu shuffle.. aku jeles, adik pompuan aku yg darjah 2 tu pon pandai shuffle.. aku? hmmm.. lupakan je la.... hahaha..

Hustler berkata...

Hahahahaha... ko tayah la shuffle... kurang sopan aku tgk pompuan yang shuffle sebenonyer..... bek ko men makyong... baru la ala2 ketimuran gituuuu~~

LiaNa YuSoF berkata...

makyong?? ayoooo... payoh pulok nak kecek kelate.... hahahaha...

Hustler berkata...

Buleh mek weh..... make budu 3 boto.... buleh blake kecek klate mek weh...

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

ehem2..hamboi, cik mawi dan cik lia, rancak berborak..hehehe

Hustler berkata...

Fuhhhh... puan timah...... len macam jek komen??? Lalalalala~~

LiaNa YuSoF berkata...

borak pon salah.. hmmm.....

Hustler berkata...

Hahahahaha... ntah kan lia kan??? sebok jek... jom tepuk dahi dak timah nih laju2. jom... wakakakaka

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... ko ni xbaek la tepuk2 dahi orang... t kalu aku jumpe timah, aku gigit telinga dia sambil nyanyi "ku gigit gigit cuping telinga kecil mu...." erk.. cam geli je gigit... xpe, aku tarik je la telinga dia nanti.. hahahaha....

Hustler berkata...

Hahahahahaahaha... gelik aku dengar!!! dari gigit telinga, bek gigit idong!! wakakkakkaa

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."