Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

23 April 2012

Alhamdulillah....


Assalamualaikum.....

Pagi2 lagi aku dah bukak anm... ha apetu? orang2 gomen, mesti lah tau kan.. hehehehe.. takde keja kan, padahal gaji lagi 2 hari.. tapi oleh kerana keterujaan nak tahu berapa amaun yang diterima, jadi aku bukak la siang2.. takut kang dah ramai yang bukak, sistem jadi lembsss pulak...

Alhamdulillah... seperti yang dijanjikan iaitu 13%... tapi kan, aku rasa macam..... macam ada yang tak cukup je... huhuhu... tapi apa yee.... bila ditenung 5 6 kali, baru aku perasan... owwwwwwhhhhhh... rupa nya baru bagi tunggakan 13% tu.... yang tunggakan pergerakan gaji tahunan belum lagi.. aku punya pergerakan gaji kan bulan 1.. tu yang kecoh tu.. hahahaha.... orang kata, selagi tak terima surat berkenaan pergerakan gaji tahunan, selagi tu la tunggakan tu tak dapat.. orang kata la, bukan aku kata... hahaha...

Xpelah.. tak kesah, janji apa yang ditunggu sudah dapat... jadi program hari sabtu ini akan berjalan dengan jayanya... hahahaha... uppssss.. lupa pulak.. ada 2 benda yang aku kena buat dengan hasil tunggakan gaji ni... tapi macam tak cukup je... hmmmm...... 

6 ulasan:

zal88 berkata...

wa..trus da ada 2 program skali ble dpt tunggakan ye..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

ye leha.. dah tertangguh bape bulan daa.. harus disettlekan secepat mungkin.. huhu...

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

a'ah li..aku pun baru perasan, tunggakan pergerakan gaji dari bln 1 tu xdpt..aku, tgk dah banyak tu yg xperasan tu..bile ude ckp baru aku sedar...huhu

LiaNa YuSoF berkata...

aishh.. apasal la diorg tak sekalikan je.. hmm... xpela, bln dpn la kot dpt.. skali dpt tunggakan 5 bln.. hehehe...

Hustler berkata...

Pergh!! Pergh!! Pergh!! ada program!!!!

LiaNa YuSoF berkata...

mestilah ada.. hahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."