Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 April 2012

Ceria... Untuk Kita-kita Aje..


Hoyeh!! hoyeh!! eh..... maafkan saya...

Assalamualaikum kawan2 semua...

hahaha... nak kata aku sewel la tu.. tentiba hoyeh2 pulok dikala nak menjengah waktu tengahari ni... hehe... xdelah.. saja je menunjukkan ekspresi keceriaan dan kegembiraan.... yelah, asyik cerita pasal moody, bengang, marah.... sekali sekala teluk kemang happy, xsalah kan.... hehehe...

mengenai 2 perkara yang aku perlu lakukan dengan hasil tunggakan gaji bulan ini, salah satu nya telah atau akan selesai... walaupun, gaji belum masuk... hahahaha.... tengok! gaji tak masuk lagi ko dah memandai2 liana oii.. hehe... xpe2, bukan selalu... huahuahua... dan satu lagi, harap2 akan selesai sebelum hujung bulan ni... InsyaAllah...
tak lupa program hari sabtu ni.. hehe...

dan..... akan berlaku perubahan dalam hidup aku pada bulan 5 ni... apakah?? hahahaha.. saje kasi suspen kan... nak tau? ehh... tak payah lah....... hahahaha.... ok2, nak tau, tunggu lah... bila tiba masa nya, aku akan bagitau... (^_^) eh.. tapi kan.. perubahan tu takde lah gempak sangat.. hik3.. korang jangan nak expect benda yang bukan2 pulak...

dan aku juga dapat 1 berita gembira... hehehe... haissshh.. semuanya tak boleh diberitahu... sory la kawan2... hehehe.... bila tiba masanya, akan diberitahu juga... sila jangan maki aku sekarang ye.. hahahaha...

ohye.. tajuk di atas pon takde kena mengena kan.. hahaha... daaaa....


21 ulasan:

Cik Fara berkata...

buddy aku da nak kawen......tahniah la.

Hustler berkata...

Hoyeah jugak!!! Jangan luper bagi kad!! Lalalalla!! Untuk kita2 aja~~ Wakakakaka

LiaNa YuSoF berkata...

oit.. ni ada kesalahfahaman ni.. mana ada kawen la... korg ni... haisshh....

Hustler berkata...

Aceceh... lia kaver line.. wakakaka

LiaNa YuSoF berkata...

merepek la... aku pakwe pon xde, skandal apatah lagi.. kawen2 xde dlm perancangan untuk tahun ni ye.. harap maklum.. pasni jgn nak mintak2 kad ye.. kang aku bg kad raya kang baru tau.. hahahaha...

Hustler berkata...

Hoyeah!! Hoyeah!! nak kad raya!! nak kad raya!! nak kad raya!!!

LiaNa YuSoF berkata...

heeyy... aku tepuk jugak budak degil sorang ni.... huhu..

Hustler berkata...

Pok amai2... belalang kupu2... wakakakakaak.....

Cik Fara berkata...

nak men tepuk2 jugak...pok amai2....buddy, kawen nnt bg kad wangi2, cantik2 tau...nnt kite p sewa dewan besar MITC tu 3 hari 2 malam......dewan bistari tepi tu pun ok da.....hiks

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. jadik ea ko nak buat kat dewan besar MITC.. best2.. hehe.. aku xmampu nak wat 3 ari 2 mlm.. ko je la buat.. hua3..

zal88 berkata...

yeye..nk kad jgk..;p

LiaNa YuSoF berkata...

ko nak kad ape leha? kad raya? kad ucapan hari jadi? ke nak manila kad? hua3.. ko tu, bile nak bagi kad? tak sabar ni.. hahaha...

Cik TTK berkata...

tahniah lily...(nak ucap tahniah jugak sebab semua orang ucap..hehehe)

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

hehe..tahniah lily..dah nk dpt adik ipar dah aku..taon ni kire aku dpt 4 org adik ipar w'pn yg sorang tu patut gelar abg ipar, xgitu cik leha?hehe

Hustler berkata...

Hoyooo!! hoyoo!!! nak sakap jugak la tahniah!! congratz!! congratz!! congratz!!!

LiaNa YuSoF berkata...

terima kasih.. terima kasih..

heyyyy.. aku tepuk jugak sorang2 kang...

Hustler berkata...

Mariii!!! Lagi sekali!! Pok Amai2!!~~ Belalang Kupu2!~~

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... sengal la ko mawi..

wanna bakal bini orang berkata...

aku rasa kalau mawi dengan si lily ni couple pon ok jugak, bukan main mesra lagi diaorang nie, hahaha

LiaNa YuSoF berkata...

wana, ko penah rasa kena tampor laju2 tak? ke nak rasa.. kalu nak, anytime aku bole bagi.. hahaha..

zal88 berkata...

kad lum siap kwn2..da siap nnt ak bg yer..ak nk like komen ko la wana..tp xleh like plak..;p ak stuju sbb siap leh main pok amai2 gtu..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."