Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

19 April 2012

Cerita Tertangguh - Hadiah


Assalamualaikum..

hehehe.. tajuk sangatlah formal gitu... aku kan tak gheti nak wat tajuk gempak2.. atau tajuk2 yang takde kena mengena dengan cerita aku.. ehhh.. apasal pulak tajuk jadi bahan lak ni.. hahahaha...

sebenarnya, aku nak cerita pasal hadiah masa hari isnin hari tu.. tapi atas sebab2 yang tak dapat dielakkan, maka, hari ni baru dapat dikeluarkan cerita nya... (ayat macam karangan spm.. hua3)

masa bulan 3, aku ada publish 1 entry berkenaan kursus kan.. khamis dan jumaat lepas, aku dah pun hadir kursus tersebut... biasalah.. kalau kursus2 pa ni.. nak kita lebih berkeyakinan, berani, lantang, menarik tertarik da boom! dan macam2 lagi la.. mula2 tu aku agak kebosanan jugak la sebab fasilitator tu asyik la suruh praktis bercakap... sampai 3 4 aktiviti suruh bercakap.. suruh bagi arahan... suruh bergerak.. suruh... ahh.. macam2 lagi la... penat la mulut aku asyik nak bercakap je....

tapi okla... sebab aku kat ofis pun tak banyak bercakap (sila percaya!) aku adalah antara orang yang pendiam jugak la kat ofis ni.. dan hanya bergaul mesra dengan golongan2 pa sahaja... ishh2... rugi betol aku.. ni semua salah bos lama aku la ni... hari pertama aku masuk, dia dah sound "awak jangan rapat dan bergaul sangat dengan pegawai2 kat luar tu" buleh ek gitu? jadi nya, aku xdelah geng sangat dengan orang ofis.. takat2 bertegur sapa tu ade lah.. tapi aku xdelah nak menyombong.. semua orang aku tegur.. cuma kalau nak duduk bergosip tu, xdelah..

berbalik pada cerita kursus tadi, yang aku suka pasal kursus ni adalah, kursus ni buat hari kerja dan tak ganggu hari cuti aku.. hehehe.. dah la isnin selasa tu aku cuti, rabu dah memang cuti umum, pastu khamis jumaat xde kat ofis.. wah... heaven giler hidup aku.. hahaha..

eh, lambat betol aku nak cerita pasal hadiah kan? hahaha.. ok, kursus ni juga menyediakan hadiah eksklusif (katanya!) kepada semua peserta dan hadiah nya adalah......

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

sebijik handbag berjenama

dan...


sehelai shawl dari jenama yang sama.....

korang nampak kan jenama apa.. jadi takpayah la aku bagitau ea... hehehe...

sila abaikan tilam aku yang tidak bercadar itu.. cadar sudah bukak, mau kasi cuci... hehehe...


hasil eksperimen 'takde keja' aku.. hahaha..

~ teruk betol kualiti gambar.. ke teruk tangan orang yang mengambil gambar itu? hahaha.. gasak la nokk.... ~



3 ulasan:

Cik Fara berkata...

nak beg...

zal88 berkata...

peh..g krsus dpt hbg coach tu..best gler..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

uishh.. ne bole.. beg mahal tu.. hahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."