Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 Oktober 2011

tetap segar dalam ingatan

lupakan sebentar tentang SKT..
lupakan sebentar tentang HRMIS yang susah betol nak bukak...
aku tetiba rasa nak baca balik entry aku yg lepas2..
ceh.... taip sendiri, sendiri baca ek..?
hehehe..

aku baca yang tahun 2010 punya..
yakni tahun lepas la kan..
banyak jugak entry...
baca punya baca punya baca..
pastu senyum sorang2 depan pc ni.. (gila.. hehe)

tetiba!!! terbaca satu entry ni..
Ya Allah... sambil baca, aku boleh gelak sampai meleleh la air mata ni..
hehehe... masa aku wat entry ni tahun lepas,
pon gitu jugak... mengekek2 aku gelak..
hahahaha...

nak tau ke...?
ala..... macam sensetip jek..
tuan punya badan yang terkena, jangan marah ea..
cuma.............. cuma.....
cuma nak kenang je benda ni..
pasni dah takde dah buat... kan..kan..

tapi sumpah, rasa bersalah tu masih ada lagi dalam diri ni..
yela, takut2 empunya badan simpan dalam ati ke..
huhuhu... tapi tak kan....
lagipun, aku pon pernah kena lagi teruk..
tapi jangan risau, aku tak simpan dalam hati pon...
huhu..

xpela... untuk meredakan ketegangan di waktu tengahari ni..
meh bukak sini meh.....
hehehe..

1 ulasan:

efa berkata...

hahahhaha..memg lawk.. dh staun tp lau t'igt skali skala, xleh benti gelak..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."