Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 Oktober 2011

adoii.. lupe sudah...

ada lebih kurang 3 hari bekerja lagi...
aku kena hantar SKT kt bos.. huhu...
tapi... tapi.... tapi....
asal aku lupa.. huhu....

aku lupa la... camana aku isi SKT ni...
kan baru tahun lepas semua sibuk2 isi SKT kat HRMIS..
jadi nya, aku lupa la camana bentuk pengisiannya..

tahun lepas, aku perasan terer la..
tak print pun apa yang aku buat tu..
yela... katanya penggunaan HRMIS ni nak menjimatkan kertas..
jadi, watpe nak print2 bagai lagi kan..
tapi, tu la akibatnya kalau terlebih terer...
aku sekarang kan cepat lupa..
nak ingat benda2 yang baru terjadi pun susah,
ni kan pulak kejadian tahun lepas..
pastu dengan HRMIS ni pon.. kengkadang tak buleh bukak..
hangen je den... huhuhu...

kawan2 sePA di ofis aku ni,
sila bantu aku ye... huhuhu...
bos... esok, InsyaAllah, kalau tak siap,
ari Isnin saya hantar ye.. hehehe..
buleh ek gitu? kih3..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."