Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Julai 2011

iNi bUkan sEjaraH munGkin beRuLang... hehe...

hai...
aritu aku ada cerita kan..
harini dalam sejarah, yang aku dok sebilik dengan bos aku sebab bilik kitorang dalam proses pengubahsuaian...
tapi sejak semalam,
lain pula cerita nya.. hehe..

oleh kerana ketiga2 bilik bos dan PA telah dipecahkan...
jadi, kitorang terpaksalah mencari port lain...
yelah, takkan nak dok situ lagi...
kontraktor sibuk ke hulu ke hilir,
kitorang pulak terkebil2 buat kerja kat situ..
huhuhu... macam kelakar la pulak bila dipikirkan...

setelah berusaha mencari tempat sementara,
aku dengan bos AKHIRNYA dapat duduk 1 bilik di bahagian lain di tingkat 7..
sekali lah dengan bos bilik sebelah..
dia takde PA,
jadi kami bertiga duduk sebilik...
bos lagi sorang, bersama PA beliau telah mendapat jemputan ke tingkat 3...
(untung kalau staf sayang kat bos kan... hehehe)
hari2 aku lepas ni,
pagi datang, punch in kat tingkat 4..
pastu baru pegi tingkat 7..
nak balik pon sama, punch out dulu kt tingkat 4...
macam tu la hari2 aku selama kemungkinan 2 bulan ni..
hmmm....

dok berdua pon dah segan,
ini kan pula bertiga...
ayooo.. manyak segan maaa....
ni depa takde...
buleh la berangan bilik ni aku punya...
(da macam bos daaa...)
hahahaha...

ape2 pon,
macam biasalah....
peace yoo!!

2 ulasan:

wanna berkata...

tak abes2 ngn peace yo tue..aku syak ko suka kat ac nie hah..hahahaha..jangan marah =D

LiaNa YuSoF berkata...

xde makna nye...
aku suka sebut peace yoo yang mcm mamat sepah sebut tu.. ala budak2 pelat sket.. haha.. mcm comel je bunyi nya... hehehe....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."