Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

08 Julai 2011

aRini HaRi JaDi aDik bOngSu aKu...

Allah selamatkan kamu...
Alllah selamatkan kamu.....
Allah selamatkan adikku Noor Aliya binti Mohd Yusof..
Allah selamatkan kamu...

semoga ko cepat membesar ye dik...
jadi pandai sikit dari akak2 ngan abang ko ni..
jadi budak baik... jadi manusia berguna...
jangan nak manja2 sangat ngan mak...
cepuk kang...
hehehe...

dah 8 tahun dah budak kecik ni..
hehehe...
sekejap je ye...

dia ni lahir masa aku form 4..
masa kecik dia ni memang comel..
rambut dia aku suka...
halus je...

tapi ko ni comel masa kecik je dekya..
dah besar, masih mengkurus..
tak nak ikut jejak mencomel aku ni..
hahaha...
gigi pun dah lompong..
hahaha.. (kutuk adik sendiri)

budak sorang ni, adalah budak paling selamba dalam adik beradik aku..
selamba yang macam mana tu.. haa.. ni yang nak bagitau ni..
dia sorang je yang suka hati panggil mak aku dengan panggilan...
mak, mama, ibu, umi.. tukar ikut mood dia...
hahaha... sekarang ni, dia panggil mi (umi)
nyampah aku... huhu...

meh la usha sikit gambar2 dak kecik ni...
masa baby dulu aku takde la pulak gambarnya...
kebanyakkan nya hardcopy..
yela.. dulu mana ada pendrive, memory card bagai nk simpan gambar..
semua gambar, cuci then masuk dalam album...
nanti aku carik balik la...

ni kebanyakkan gambar yang ada pada aku...
dari usia dia dalam 2 tahun sampai sekarang....

ni gambar, akak aku tak senonoh pegi masukkan dekya dalam periuk.. hahaha... suka lak dia.... rebus betul2 kang baru tau... hahahaha.... masa ni dekya umur 2 tahun.. baru je pindah melaka time ni...

masa ni dekya 3 tahun...

teman bergaduh, bertumbuk, sepak terajang... hahaha... dengan abang dia, Pizin

ni aku tak ingat la pulak umur berapa... hmm....
 
suka wat muka camni bila amek gambar..
orang-orang kata, muka dekya ni rupa along aku...
kalau ikut muka abg dia, memang takde rupa la kan...
cer tengok muka aku ngan adik aku no. 3 ni...

xde rupa kan... hehehe....
cer pulak tengok akak aku pulak....

rasa macam ada rupa sikit... hehehe...
ada satu benda aku nak kongsi disini...
hehehe...
kalau nak tahu, adik beradik aku memang suka bergambar...
macam2 pose yang akan dibuat masa bergambar...
aku pun sama yek jugak...
sebab tu orang dok kata, aku kalau bergambar, memang suka berlakon...
tapi pandai berlakon je la.. pose xbape sangat..
pose2 ni, bagi kat akak ngn kak cik..
aku, pizin ngan dekya suka wat muka comel je...
hakhakhaktui...

kalau aku, pizin dengan dekya,
contoh nya macam ni la....

see... tp aku tengok gambar ni macam aku mengandung... hahaha.. perut xagak2 membuncit.. agaknya kalau aku mengandung, macam tu kot comel nya.... hakhaktui.. perasan!!
 
kan dah kata, diorang pandai wat aksi comel lagi berbahaya je... betul2 masuk sungai tu baru tau.... hahaha... ni gambar tahun ni....
kalau akak aku ngan kakcik....
tengok ni..

yg sorang lagi tu sepupu, terpaksa melayan kerenah kanak2 ribena dua orang ni... hahaha....
nak yang paling teruk sekali....

hamek ko.... aku memang xtermasuk la dalam gejala kurang sihat ni.. sebab nya termampu nak melambung lemak di badan.... hahahahha....

apa-apa pun,
aku tetap sayang adik beradik aku....
hahaha....

ok, last but not least..
bukan peace yoo ea...
kang ada lak wat gosip kata aku suka AC..
ni nak tunjuk gambar paling aku suka seumur idop aku...
hehehehe...



peace yoo!! hehe...

2 ulasan:

Wanna berkata...

kat bawah aku gosip ko suka ac kan..kat sini aku nak gosip ko suka kat mamat plak..hahahahaha... ke ko suka kat jep?? =D

LiaNa YuSoF berkata...

xmo...sume da ada awek.. :p

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."