Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 Julai 2011

HaTi maNyak mUngE-mUnge...

hai semua...
amboi, kemain happy nampak kan...
tapi sebenarnya, mata ni tengah mengantuk sangat la...
tak tau kenapa..
malam tadi dah tidur awal jugak rasanya..
11.30 masuk bilik, letak kepala terus lelap..
huhu...

ok2,
buang isu mengantuk di hari isnin...
(macam tak biasa kan...)
sepatutnya aku nak cerita pasal family dinner ari sabtu aritu...
tapi, gambar dalam external hard disk..
menda alah tu tak bawak pulak...
so...... esok la kot dapat cerita...

hari ni,
pagi2, masuk bilik je...
wahh... sejambak bunga atas meja..
cantik tersusun dalam pasu...
ooo.. ni bos baru balik dari cameron...
so, dia la kot beli... hehehe...

sambil tengok2...
sambil kagum2...
cantik nya bunga... huhu...

aku pon, yang agak serabai pagi tadi,
keluar balik pegi toilet, betulkan tudung...
balik bilik semula, eh.. bos takde lagi..
lama betul pegi beli makanan... hehehe...
aku pon duduk sambil pandang2 bunga tu...

tetiba, tak semena2...
aku terpandang tong sampah aku..
aik, pekebenda dalam tong sampah aku ni....
aku pon tenunglah tajam2...
sekali tengok, ehhh... bunga...
pesal duduk dalam tong sampah aku ni...
(dalam ati.. bos ke bagi bunga ni kat aku... tapi asal dalam tong sampah pulak)
xpela... wat dono je la... kunun2 tak nampak...
hehehe..

sekali bos masuk...
kemain ceria muka beliau.. hehehe...
yela, 3 hari tak masuk ofis.. bengkel kat cameron highland...
dok celoteh2 pasal beli bunga..
sekali dia pon cakap..
"eh.. tu bunga saya bagi kat awak... sory la letak dalam tong sampah.. sebab berair..."

heheheehe..
heheheeheheheehehe
(suka..suka...)

"laa.. saya tak perasan pun puan.." pandai aku berlakon...
kih..kih.............

jadinya, ini adalah jambangan bunga ketiga yang aku terima sepanjang hidup aku...
yang orang bagi la...
tak penah lagi beli kat diri sendiri... hehehe...

walaupun 3 kuntum je...
tu pon dah cukup bermakna.. hehehe..
sememangnya, aku suka fresh flower ni...
hidup dan menenangkan...

pink colour... hehehe....

rasa nak peluk2 je bunga ni... hehehe.... (tebiat)

tak lupa, teh dari cameron... thanks puan........ (^_^)

2 ulasan:

cik xxx berkata...

tahniah dapat bunga

LiaNa YuSoF berkata...

hehehe... terima kasih...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."