Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

05 Julai 2011

HaRiNi DaLam sEjaRah.. kUi3...

wah.. harini, adalah hari bilik aku dipecahkan...
semalam, baru pintu diorang cabut...

dan harini jugak..
adalah hari aku duduk sebilik dengan bos aku...
kui3..
malu seh...
ni dok taip2 ni,
depan bos je ha...
kalau la dia tau aku tengah melayan blog...
hahahaha.. malu nya.....

okla, malas nk cerita banyak..
hari ni macam xde mood sangat..
sebab pagi2 aku dah kelam kabut..
dengan nak pasang PC nya..
(malu aku, pasang pon xbetul sampai panggil 2 orang pegawai tengokkan, padahal salah pasang 1 wayar je... huhuhu... xlayak aku duduk kt BTM ni.. kui3...)

pastu dengan masalah internet pulak..
xboleh connect.. tapi sekarang semua ok dah...

cuma membilang hari, bila la tempat aku nak siap...
huhuhu... segan la duduk sebilik dengan bos...
(nasib baik bos perempuan, kalau en.ali? hahaha)

ok la...
peace yoo..!!

1 ulasan:

zal88 berkata...

kalau en ali..mmg xjd wt kje la nmpknye..hahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."