Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

19 November 2010

maSih LaGi berKisaRkan teNtanG miMpi..

la ni, bkn nk cter aku mimpi ke ape..
sbb nye sejak cter mimpi aritu,
aku da xde mimpi2 da...
tido, sedar2 da siang.....
hehehe..

haa, aritu aku ada cter pasal mimpi kan...
ingat x? xingat? ish2..
cmne leh lupe ni..
kalau xingat, cuba klik sini...

pasal mimpi itu ari,
time raya aji aritu,
dok menyebok terdengar mak ngn mak ngah borak....
dok cter pasal mimpi...

aku yg mata da nk terlelap,
tros segar bugar..
konon nk dgr jgk la...

citer mimpi depa tu,
ada kaitan ngn mimpi yg aku alami...
kan aku ada citer kt last part,
aku dok main ngn sorg baby kan...

mak ngah aku ckp,
kalau dalam mimpi kita ada baby,
tu adalah jelmaan benda halus aka syaitan..
yg nak mengganggu kita...
then, kalau dlm mimpi tu,
kita ada menyusukan baby tu,
makna nye 'benda' tu da masuk dalam badan kita...
ishh..... boleh percaya ke sume ni?

Wallahualam....
aku xde la percaya sgt...
kang terlebih percaya, boleh jd syirik...
mungkin itu hanya persepsi sesetengah org..
tentang makhluk halus ni..

tp bila pikir2 balik,
nsib bek aku xde la nk nyusu kan baby tu...
geli lak mak aiii....
bkn anak aku pon
ttbe nk bagi kt dia susu aku lak..
hehehe...

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."