Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

16 November 2010

MimPi

arini,
aku bangun awal...
smlm aku tbangun lewat....
ni sume psal mimpi la...

arini mimpi indah belaka..
smlm mimpi buruk.. huhu...
ok cter psal mimpi buruk dulu ea....

smlm,
aku bermimpi.....
yang aku dikejar oleh org jahat...
jgn lak tanye sape org jahat tu..
sah2 le aku xtau.... hehehe..
muka dia pon xlekat kt otak aku...
yg aku tau, aku kena kejar bagai nk gila punye penat....
haram hampeh punye pjahat..

siap aku kena blasah lagi...
tp aku xsakit.. time tu aku rasa cam nk balas balik kt pjahat tu...
aku kira btumbuk gak la ngn dia....
dia dok sepak2 aku..
aku tahan pkai tangan...
da tu aku da xtahan..
aku g kt dia... tros pekik..
"ko pahal!!!"
tros dia blah... hahaha...
xlogik nye mimpi....

arini....
mimpi yg btol2 indah....
aku xsangka, dan xpenah mimpi cmni...

aku mimpi..
aku......... pregnant.... hehehe...
(hik3...malu lak aku...)
haa... jgn tanye aku kawin ngn sape...
sbb xde pon kuar psal laki aku dlm mimpi ni..
hehehe...

yg aku suka tu,
aku pregnant kembar....
tp yg aku pelik, npe prot aku xbesar sgt..
slalu kalu org pregnant kembar mesti prot dia bsar sket kn....
masa tu lak, aku mcm kira cam da nk bsalin la..
rasa happy je, xnervous langsung... hehehe..

sblum nk g spital tu,
aku ngh men ngn sorg baby boy yg sgt cute...
dia kecik lagi... tp da pndai ckp...
ooo... so.. cute....

hmm.. apakah mksud mimpi ni?
hehehe.... xyah le ko pikir sgt cik liana oi..
mimpi tu kan permainan tido...

3 ulasan:

zal88 berkata...

hihihihi...
wa...mmpi yg mnarik ye..

Ms mAmikO AbUrakOji berkata...

setelah disemak dgn ahli nujum negara, maksud t'sirat disebalik mmpi ko 2 ialah...........
ko kene kawen cpt...hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. mmg mnarik mimpi aku tu leha...
amboi, siap ahli nujum negara... mmg aku nk kawen cepat pon.. tp bakal suami je xtau lagi sape.. kalau jumpe arini, esok tros aku lamar dia... hahaha....

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."