Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 November 2010

kEsimPuLan = 2 haRi 2 maLam di mOriB

setelah berada beberapa hari di morib......
ianya adalah sangat...


TIDAK BEST!!
BOSAN!!
KECEWA!!
TIDAK TERKAWAL!!
MACAM ............. !!

ok, xdela nk marah sgt...
(tp mmg marah pon...)
ntahla... aku mcm jd keliru
dan xpham....
xpela.. benda pon da lepas....
tp bg aku mmg susah nk dilupakan....

2x bengkel sebelum ni, xde msalah...
semua bjalan lancar... dgn peserta kt 80 org..
tp boleh je handle...
tp ni.... just 16 org je..
rasa kecewa gak la...

walaubagaimanapun, Alhamdulillah dgn rezeki yg Tuhan beri dari tugas yg telah kami lakukan....

~~tu je yg mampu aku ckp....~~

1 ulasan:

sue. berkata...

alhamdulillah.....xmau marah2 da na..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."