Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 November 2010

2 haRi 2 maLam di mOriB

bmula mlm ini,
shingga lah ahad nanti...
aku akan berada di morib..
untuk satu bengkel, anjuran satu agensi kementerian aku...

aku ditugaskan utk mjadi urusetia merangkap fasi..
hmm... ada ek cm gitu...
ada la kot.... hehehe....

actually, bkn la suka sgt nk pegi ni..
lagi jeles dgr member ckp,
"wah... ari jumaat da... indah nya.. esok da cuti"
erk.. sgt jeles!!

tp oleh kerana tugas,
aku snggup bkhidmat..
cewah2....
harap2 best la bengkel kali ni....

sblum ni pon ada pegi 2 kali..
sbg urusetia..
tp la ni, da up sket... merangkap fasi.....

bengkel pon diadakan ditempat yg sama....
(best2!! ada swimming pool... ~jakun~)

okla... sbnr nye xde mood sgt ni....
nk g bengkel ni pon xde mood...
xtau nape..
mayb da smpai sana baru timbul mood tu....
~harap2~

slamat bercuti.... huhuhu.... T_T

4 ulasan:

sue. berkata...

xmau xde2 mood ye sayam...

LiaNa YuSoF berkata...

hehehe... baik cik sue.. ala sue... bkn xde mood.. ntah.. xde prsn le nk g.... msti sbb rasa nk rehat cuti2 ni... tp kena g bengkel lak.. tu yg xdpt terima kenyataan tu... hik3...

aBoi berkata...

best nyer..aku selalu nak jadi urusetia ke fasi ke.. tapi tak de peluang lagi.

Ms mAmikO AbUrakOji berkata...

mlm ni aku nk tido ngn spe..?huhu

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."