Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

18 November 2010

DaH LaMa tiDak dibEri tUgasAn meNjawaB taG... hehehe..

disebabkan tidak mahu memanjangkan crita...
saya dgn ini, seikhlas ati dan jiwa,
menjawab tag yg telah diamanahkan oleh cik wanna, kwn bek saya....
hehehe...

1. apa benda yg paling penting dalam hidup?

hmm... agak sukar dan keliru soklan ni.. kalau kata family, BENDA.. kalau soklan nye SIAPA, mayb leh kata family.. hehehe.... kalau benda, I nk kata IC la paling penting... hak3...

2. benda terakhir yg korg beli guna duet sndiri?

kain untuk majlis nikah timah.. wahahaha... awal kn aku beli.. mak da soh beli, aku beli je la... hehehe... timah, I da cari warna kuning...


3. tempat ingin melangsungkan perkahwinan n tema perkahwinan?

upss... ni adalah angan2 sje, kalau diberi peluang untuk ini, aku nk wat kat umh je la.. kat mana lagi... duit bkn byk pon nk wat grand2.. hehehe... tema nye adalah..........  xtau lg la.. hmm.... konpius dan msih lgi memilih.. tp nikah, opkos putih la... 



4. adakah u all sedang bercinta sekarang?

ohh... semestinya TIDAK.. skarang cinta saya hanya pada Allah, Mak Ayah, Keluarga, Kawan2, agama, bangsa dan negara... hik..hik..



5. berapa lama u all akan mncintai kekasih u all?

jika diberi kesempatan, mestilah nk mencintai si dia seumur hidup....


6. novel/buku/majalah terakhir yg korang beli?

I adalah peminat majalah MASTIKA... 

7. antara mak n ayah mana lebih mesra?

kalau ikotkan, ngn mak... tp sayang, adalah sama rata....


8. namakan org yg u all betol2 nak jumpe dalam hidup?

ntahla.. org yg boleh buat aku gembira dan bahagia kot...

9. adakah u all basuh baju sndiri?

semestinya mesin basuh yg membasuh baju aku... hehehe...

10. tempat yg u all betol2 nak pergi?

tempat yg boleh menenangkan pkiran... tapi I teringin nk g Eropah.. erk... berangan...

11. pilih satu,peluk atau cium?


dua2 mcm geli je... hehehe... kalau kena pilih jgk, nk peluk la... terasa kehangatan nye.. weee... hehehehe...



12. tiga (3) benda ttg org yg tag u all?

cik wanna kita?? dia ni, oghang utara nun... kedah mari...  anak kepada pak ndak bun...
dia ni nk cheghita... sgtla....... comey, mcm fazura artis tu... hehehe.... suka nyanyi,
da nk tunang da.... eh.. da lbih 3 da ni.. hehehe....


13. benda yg u all sayang sgt2 dlm hidup?

hmm.. BENDA lagi.. nk jwb pon musykil...  aku sgt sayang KELUARGA dan KEHIDUPAN yg dipinjamkan oleh ALLAH kepada aku.. sesungguhnya, aku sgt bsyukur dgn apa yg diberikan.....

14. lima lagu paling suka n selalu dgr?


1.sepi - yuni shara
2.kebahagiaan dalam perpisahan - shahir
3.ada kamu - adira
4. rest of my life - maher zain
5. kalau berpacaran - suhaimi mior hassan, anna rafali & altimet


15. bila tarikh lahir n kat mana smbut tahun lps?

28 Ogos 1988
taon lepas disambut pada bln puasa...
taon lepas, my lovely buddy cik farhana amzah telah dtg mlm2 buta bwk kek besday utk saya.. huhu... sgt terharu... thank u buddy..
xcaya, klik sini...



16. lima (5) blogger u all nk tag?

hmm.. sape ea... 
dayah, leha, sue, kak wawa, kak mia
haaa... sesape pon boleh...
i xkesah...
slamat mjawab ye kwn2..
yg da penah buat tag ni, nk abaikan pon xpe...




Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."