Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

18 November 2010

haRi ini....

hai kwn2...
cantik x blog saya...
hehehe...

smlm, aku telah mentransformasikan blog aku ni...
tu pon penat gak la dok mcari template..
tp xde la cntik sgt pon..
asal dpt ubah yg baru, kira ok da...
da kt 2 taon pkai template lama tu..
da nek bosan da....

ok,
mengenai arini...
seperti yg sume sedia maklum...
cewah2..
aku skrg berada di teratak ayahanda dan bonda...
jd dikesempatan yg ada ni,
ajak la mak n adik2 g jln2...

dr nagoya (beli kain xsudah)
pastu singgah MC jap...
dpt gak la sambar spek mato itam..kih3....
pastu g JJ baru..
xde benda pon nk beli
sbb da penat kaki ni bjalan...
sambar gak la beberapa ketoi sushi...
(da lame ngidam nk mkn...)
pastu g cowboy (aku penah keja kt sini dulu...)

dak kak cik ni sebuk nk cari drawer..
so.. sbg seorg peon.. eh mcm nabil lak.. kakak,
aku beli kan jgk la...

kt maghrib baru tiba umah...
kira2.. kt 4rat jgk la abes..
xpela, rezeki depa...
sbb bln ni aku dpt rezeki lebih...
Alhamdulillah.......

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."