Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 November 2010

paGi taDi yG aGak2 bOsaN...

Gambar ada kena mengena dengan perasaan saya sekarang... hmm....

Xde citer pon... saje je nk wat entry... tangan aku ni kan sgt gatal...
oh ye... (ceh3.. nk cter gak...hehehe...)
smlm, aku balik dr melaka, turun di bukit jalil..
sbb nye tiket bas ke putrajaya udah ilek..
(pdn muka aku, mak da soh beli awal2 xnk....)

oleh kerana, aku sgt malas nk nek tren..
kira mcm da muak la..
nk kena bratur beli tiket.. nek tangga tunggu tren lak..
pstu bkn dpt duduk pon...
pstu nk kena jln dr stesen lrt ke erl..
xdela jaoh sgt.. tp penat gak la..
pstu nk tggu erl yg koman2 stengah jam lagi baru smpai...
melangok..... smpai tren smpai..
da tiba putrajaya, nk kena tunggu bas pulak..
nsib kalau bas da ada.. kalau xde..
bjanggut gak la tggu..

so, dgn kuasa memilih yg aku ada...
aku naik teksi je la dr bukit jalil ke putrajaya...
tambang toksah citer la..
berkali2 ganda nye dr naik tren..
hmm... tp tu la...
aku ni jenis cepat bosan dan muak..
tapi... kalau bab mkn xpulak..
hehehe.....

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."