Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 Disember 2014

AJL 29


Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera,

dah seminggu kot diorang umumkan finalis, baru arini tergerak hati nak update.. hahaha... sebabnya aku baru perasan, lagu berhantu aku tak masuk final!! cis!! Mewangi tak masuk?? ko biar betul juri???? adehhh... lagu lain yang tak masuk macam lagu dari artis favourite aku shahir, lagu arjuna beta.. aku tak kesah lagi.. tapi mewangi......... hmmmm...

kebanyakkan lagu yang masuk, aku tak berapa setuju... ketua juri cakap, persembahan semasa menyanyikan lagu pon diambil kira... haaii.. sebelum ni tak pon... sory to say, aku kalau dia tu jadi ketua juri, aku memang tak berapa sangat....

lagu yang aku rasa tak sepatutnya masuk, percayalah.. walaupun aku suka lagu tu, tapi...... entahlahh... lagu gilalah! pon......... haishhh... rentak laguku..... hmmmm...... lagu2 ni memang lah best... tapi untuk diangkat ke pentas AJL, rasa nya macam............................. (fill in the blank with the correct answer)

minta maaf banyak2 wahai artis2 dan komposer2 lagu yang aku rasa tak patut masuk final... bukan aku nak cakap tak layak, tapi ada lagi lagu2 berkualiti patut masuk.... tahniah laa... rezeki korang....


pendapat aku, ko yang panas kenapa??

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."