Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

14 Julai 2014

Terlupa?? Itu Perkara Biasa.....


Assalamualaikum.....

hari ni, permulaan hari tak berapa baik, walaupun pasukan yang aku sokong iaitu Germany menang.. hehehe.. aku takde lah fokus tengok dari mula sampai habis.. tengok2 gitu, sambung siap2.. almaklumlah, gerak dari Melaka...

bermula perjalanan aku.. sampai tol ayer keroh, tiba2 aku teringat aku tak ambik handphone atas katil.... adehhhh... xkan nak tinggalkan... tu je satu handphone yang ada... jadi, terpaksalah aku keluar highway, masuk simpang ampat, patah balik ke ayer keroh.. hadoooiii... rasa nak tepuk dahi 10x tanpa henti je....

bab terlupa handphone ni dah selalu dah... la ni parah la jugak sebab kena patah2 balik... dulu masa nak pi langkawi lagi parah.... patah balik dari tol pedas... ok sape nak tepuk dahi aku 10x tanpa henti silakan.... hahahahaha.....

okla... daaa..... eh lupa, tadi aku taip2 benda bos suruh, 4 muka surat... aku taip ambik dari format sebelumnya.. lepastu taip pulak benda lain teros save.. sepatutnya save as... la ni bukan nak tepuk dahi dah, rasa nak hantuk dahi kat meja....

ape la nasib...........

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."