Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

21 Julai 2014

23 Ramadhan....


Assalamualaikum....

tak terasa masa berlalu dengan pantas.. walaupun tetiap hari membilang hari bila nak cuti... bila nak cuti... huhuhu... bila nak berakhir Ramadhan ni, terasa sedih pulak...

ibadah2 sunat aku bulan puasa ni memang hancur laaa.... sedih pulak rasanya... tak memanfaatkan sebaik mungkin... mungkin sebab aku stress... penat... tapi semua orang pon penat kan... aku je buat sebagai alasan... huhuhu.... tu la orang kata, menyesal kemudian tiada guna... ntah aku dapat jumpa lagi ke tak Ramadhan akan datang... wallahu'alam...

mood puasa aku tahun ni kelaut.... sungguh kelaut.... puasa tetap puasa.... tapi tak se'excited dulu2.... ntah kenapa, aku pon tak tahu.... mood raya? lagi laaa... mood aku nak cuti je.... nak cuti sebab malas dah nak mengadap benda2 kat pejabat... aku tau, pejabat ni lah punca rezeki yang Allah bagi.... tak tau laa.. mungkin hati aku takde kat sini.... dari kena ditukarkan, takde bos 3 bulan, sampai la dah ada bos (tapi bos pon tak tahan, nak tukar jugak) aku macam ni jugak... xde rasa perubahan tu... kerja makin bertambah adalah.... kadang2 aku fed up.... (dengan sesetengah orang kat sini) yang berubah, berat badan... setakat dari 21 Mac sampailah 19 Julai lepas, berat aku turun 6 kg... aku rasa pasal puasa pon ye jugak... xdelah nampak sangat perubahan tu... badan aku tetap nampak macam tu... tapi ada jugak la yang tegur.. kata nampak aku susut sikit... oklaaaa kan... huhuhu...

tahun ni aku mohon cuti awal... jumaat ni aku dah start cuti.. pasal aku kena jemput pakcik aku.... mula2 ingat nak halfday... tapi bila memikirkan yang aku kena tukar minyak enjin, aku rasa cuti je laaa... takdelah aku kelam kabut nanti.... berterusan cuti sampai 3 Ogos.... best nya best nya best nyaaaa... tak sabar dah nak cuti.....

oklah, next entry ucapan raya... tapi tahun ni tak sempat nak create kad ucapan raya.... taip je la ucapan nya.... huhuhu..


2 ulasan:

Hustler berkata...

Ok skema. minyak enjin, hakhakhak

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. aku salah la mawi... minyak gear... adehh...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."