Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

05 Mei 2014

Monday Bluesssss......


Assalamualaikum..

hari ni memang xde mood langsung nak pergi kerja.. (bukan tetiap hari ke xde mood.. kikiki) xde mood pasal xdapat balik kampung masa weekend... konon dah plan nak balik malam sabtu, lepas balik dari kenduri member sekolah.. tapi lain yang dirancang, lain yang jadi.. hmm.... sabar je laaa.....

aku sekarang ni dah malas nak gadoh2, (lepas kena sound setepek dengan mak.. aku jugak yang kena.. haishh..) aku diamkan je.. ye kan je.. layankan je.. biarkan je.. nak buli aku ke, nak guli2 kan aku ke.. gula2 kan aku ke.. lantak.. buatlah apa yang disukai.. janji lepasni, apa2 jangan salahkan aku, jangan cakap aku itu, jangan cakap aku ini.. that's it..

lama2 aku bosan tengok blog aku ni... asyik2 entry meroyan.. asyik2 entry xpuas hati.. asyik2 entry marah.. oh.. lupa.. terpaksalah, nak buat macam mana.. dah takde orang nak melayan aku, jadi aku layan perasaan melalui blog je laa.. korang kalau dah bosan, xpayah baca pon takpe..

nanti aku update pasal kenduri member sekolah aku.. daaa..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."