Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

07 Mei 2014

hari ini aku ..................


non stop buat kerja dari 8.30 pagi.. 12.45 pergi pejabat pos ambil barang ex-bos... balik ofis sambung lagi sampai la jam sekarang ni.... aku dah macam robot hari ni...


so sekarang.. aku sangat lapar.. huhuhu.. T_T


bila aku lapar, aku dah xboleh fokus.. bila dah xboleh fokus....... mula lah aku nak hangen....


sampai bilakah?

merungut! merungut!! merungut je kerja ko!! bersyukur sikit, dah ada kerja bising, takde kerja bising...

ok, baiklah...


pssttt : hari ni aku gila + lapar

2 ulasan:

zal88 berkata...

ak pun li..pagi tadi wat keje smpai xbekpes..eh tau2 da tghri..
same ngn mkcik ifa yg bz gak tu..hehe

Syahmi Zaludin berkata...

Singgah sini. =)

Jom join Mini Topup Giveaway saya Tuan Tanah?

http://syahmizaludin.blogspot.com/2014/05/segmen-mini-topup-giveaway-by-jurnal.html?m=1

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."