Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

15 Mei 2014

Dah Lama Tak Berkarya (konon)


Assalamualaikum...

Dah lama aku tak berkarya... sejak2 tukar bahagian ni... hahaha.. dulu dok btm kerja tak banyak kan... sempatlah ko nak melukis bagai... lepastu banyak buat kad jemputan dan buku program untuk puspanita... la ni...... hmmm...

jadi, bagi melampiaskan kerinduan aku, aku pon bersetuju lah untuk membantu ayah, create 1 kad jemputan untuk dia menjemput jiran2 datang rumah masa kenduri tunang akak aku nanti.. takde lah buat besar2 pon... jemput jiran sederet je... buat kad tu pasal jiran2 ni ramai yang bekerja... jadi ayah aku takut tak sempat nak datang dari rumah ke rumah, ayah aku nak selit kan la kad dalam kotak surat memasing... tapi dalam masa yang sama, bila terserempak atau terjumpa, ayah aku tetap akan tegur dan jemput diorang.. apa orang kampung kata, jemput pakai mulut... hahaha... gitu laaa...


nampak je berwarna.. tapi nanti aku print hitam putih je... hahahaha.... kata nak bajet kan... pakai la kertas berwarna kalau nak nampak cantik... kenapa buat macam sampul surat? pasal, aku nak buat macam poskad, dan takpayah nak masuk2 dalam sampul surat dah.... ok x? hehehe...


4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mean, kau x dtg gda kawen la ea li

LiaNa YuSoF berkata...

aah... aku da ckp ngn gda daaa... adehh... aku da le teringin nak nengok gda naik pelamin...sekali xberkesempatan pulak.. huhuhu..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

kelasss ko jahhh..tunang ade kad jemputan..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha.. kelasssss sangat.. ayah aku ler... dia nk pegi mjemput, org xde kt umh.. nk pegi mlm, dia dah ke masjid.. tu yg pkai kad je jemah oii..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."