Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 Mei 2014

Ia Wujud


Assalamualaikum...

Hari selasa... uii... cepatlah masa... aku tak sabar nak balik kampung jumaat ni.... huhuhu.... meroyan.. meroyan lagi.. tu je la keja ko liana.... huhuhu....

ok, tengok ni...


info diambil dari mStar...

kenapa aku tiba2 post pasal filem ni?? pasal aku dah lama tak tengok wayang oiii.... huhuhu... aku sikit demi sikit membuang tabiat tengok wayang 2 3x sebulan... huhu... sekarang ni, sebulan sekali pon susah... adehh...

aku tak tengok lagi filem ni.. tapi berangan2 nak pergi tengok..... ada sapa2 yang berani nak teman?? hahaha... aku ni bukan lah berani sangat... tapi sebab aku jenis mengelat... bila hantu keluar je aku tutup mata.. mana nak rasa seram nye dek oii... hahaha... balik umah, teros lupa... kahkahkah..

dan kenapa aku beria2 post pasal filem ni... pasal..... aku kenal pengarah filem ni.. hehehe.. Dharma Aizat adalah senior sekolah aku (SMKTSW) dia sama batch dengan Pierre Andre.. kira kawan baik la diorang ni.... tak sangka, ramai ex2 SMKTSW menceburkan diri dalam bidang seni.. hehehe... termasuklah yang sama batch dengan aku yang sekarang tengah berlakon drama Jodoh 2 (Dr.Yunus).. tapi aku taklayan pon drama ni.. hehehe..

dan 1 lagi.. perasan tak salah seorang dari pelakon tu, Zakaria Zahid.. dia ni adalah partner Shuib dalam Fear Factor Malaysia 2... Redha dah berlakon.. Zakaria pon... lepasni ramai lah keluar pelakon2 baru dari reality show... hehehe...

3 ulasan:

zal88 berkata...

ak bru nk ckp..ni partner shuib..oo redha pun blakon ke..

LiaNa YuSoF berkata...

aah.. redha berlakon dlm drama Jodoh 2..

Tanpa Nama berkata...

aku tgk cite tu tp nm x cam zakaria n redha ek

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."