Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

11 April 2014

Aku Masih Mencuba.


semakin hari, semakin kurang perasaan nak keluar mencari rezeki...
setiap hari, berharap masa itu cepat berlalu...
setiap kali ditanya soalan, "macam mana? ok tak?" setiap kali itu lah hati jadi sebak...
perasaan apakah ini?

mungkin hati aku tiada di tempat ini...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

aku adalah aku..
aku tak boleh ubah diri untuk sedapkan hati orang lain...
macam mana aku di sana, macam tu juga lah aku di sini...
tiada apa yang berubah...
macam mana aku nak sesuaikan diri dalam masa 5 tahun untuk rasa selesa di sana.. macam tu lah juga aku terpaksa buat kat sini untuk buat diri aku jadi selesa...
aku bukan budak baru... yang baru datang semalam...
jadi jangan mengharapkan satu perubahan besar kat aku dalam masa kurang 1 bulan ni...
bagi peluang kat aku... tu je aku minta...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

ok, tamat sesi luah perasaan.. sekarang, senyum.... dan buat kerja macam biasa... positif.. positif.. positif.... 


4 ulasan:

zal88 berkata...

sabar li..think +ve..mane tau bos bru ko msuk semua berubah jadi best..kte xtau kn..

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

chaiyok2..u can do it..

sory lah, pg td pn aku tanye ok x..huhu..

jgn sedey2, jgn pk sgt ape org pk psl ko, yg penting, ko wt keje ko sehabis baik..

LiaNa YuSoF berkata...

hehehe.. pagi tadi je 3 orang tanya kt aku ok ke x (termasuk ko) hehehe... tengahari masa farewell semua tnya aku.. purata dalam 1 minggu dekat 30 orang tanya.. mau aku tak sedih.. huhuhu

aku rasa ada something wrong somewhere la skrg ni.. ada mcm tak sedap hati.. ntah la.. mainan perasaan je kot.. cewah..

Ifa berkata...

just b urself.. La tahzan rabbuna maana

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."