Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

06 Mac 2014

Mari Ketawa Dulu Sebelum Bekerja...


Assalamualaikum...

pagi ni bukak fb je, terbaca 1 post dari abang senior sekolah menengah.. cerita dia ni memang membuatkan aku nak ketawa berguling2.... adehh... sila sila... baca kisah ini...



6 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

ala, citer kelakar, tp aku xbley nk gelak sbb skt perut..aku mampu senyum je..rugi tul..

Ifa berkata...

kahkahkah.. ilang stress aku.. stress sbb tunggu masa je nk kena jg bos laen... pdhl byk je lg pa len yg xde bos.. hmmm

Norma NML berkata...

Slm perkenalan..

Lawak yg menghiburkan dihari Jumaat..hilang stress dek keje yg byk.huhh..:D

http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

LiaNa YuSoF berkata...

Timah : ala.. rugi betol.. hahaha..

Moos : org fofular kan.. ramai la cari.. hehehe.. itu bermakna kerja ko tiptop!

Norma NML : hai.. selamat berkenalan.. terima kasih sudi lawat blog yg xseberapa ni.. hehe..

Cik TTK berkata...

hahahahaha nasib tak bunyik kentot2 sekali kan..hahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

tu laa.. agaknya dia tu 'membuang' versi sopan.. hahahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."