Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

26 Februari 2014

Wahai Sunan.. Akhirnya Kau Kembali Jua....


Assalamualaikum....

pagi2 dah nak mengarut... hehehe...

takde pape pon, saja nak share kat korang betapa aku sangat meminati karya Ramlee Awang Murshid yang satu ni... semuanya berkenaan Sunan... adooii.. terbuai2 rasanya bila baca novel2 ni... rasa diri ni pon masuk dalam cerita2 Sunan ni... ko tengok! sampai begitu sekali... hahahaha...

korang tengok ni..

gambar macam biasalah.. curik kat pokcik google.. hehehe...

aku sarankan, korang baca dari novel pertama (berkenaan Sunan ni...) bermula dengan Bagaikan Puteri sampailah ke Sunan Musafir... sebabnya, kalau skip salah satu, rasa tak complete jalan cerita nya... aku mula2 baca Cinta Sang Ratu, tu pon pinjam kat library ofis... bila wana kata dia ada novel Bagaikan Puteri, dan cakap cerita ni berkait.. aku teros pinjam.. hehehe.. lepastu wana beli pulak Hijab Sang Pencinta, Cinta Sufi & Sutera Bidadari.. nampak tak permainannya kat situ.. aku satu novel pon tak beli.. hahahahaha... meminjam je keja... hahaha.. lepastu baru aku beli Sunan Musafir...

aku rasa dekat setahun jugak kot aku baca Sunan Musafir... aku ingat ni novel yang last cerita pasal Sunan... rasa kecewa jugaklah.. tapi....... bila aku tengok page Alaf 21, ada novel terbaru karya Ramlee Awang Murshid, Sunan Nanggroe Sang Kembara.. melompat2 aku... hahaha.. punya la suka... gaji je, teros aku beli.... hehehe..


novel dah ada kat tangan.. tunggu nak baca je.... hehehe.. baru beli malam tadi... tak sabar nak baca ni... harap2 ceritanya tak mengecewakan.... ^_^

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."