Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

17 Februari 2014

Adik Ramzul ea?


Assalamualaikum..

hari ni tiba2 ada akak opis tegur aku "Adik Ramzul ea?"

mula2 aku pelik.. lepastu dia tanya, "tengok Ariana Rose tak?" oooo... tengok.. tang tengok Ariana Rose tu aku dah paham dah... penangan Ariana Rose la ni... hahaha.. lepastu akak tu ulang lagi, "So, ni adik Ramzul la kan?"

aku punya la slow, ingatkan akak tu nak cakap muka aku ni ada iras2 Arja Lee.. celah kak bedah mana pulak iras2 Arja Lee muka aku ni... bila akak tu cakap, "liyana kan?" baru la aku paham.... adehhh..

kan nama Nabila Huda dalam drama ni Liyana.. boleh pulak aku terlupa... hahahaha... aku nengok hero je.. mana nak kesah pelakon lain.. hahahaha..

ok, dah... sambung kerja...



*
*
*

lately ni aku selalu sakit perut macam kena gastrik tu... adehhh... kenapa pulak dengan perut ni.. aku tak tahan sebab pedih... rasa nak guling2 kat lantai sakitnya... huhuhuhu.. 

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."