Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

13 Januari 2014

Entry Pertama 2014


Assalamualaikum....


ohoooohooiii... baru hari ni ko nak hapdet liana.... dah 13 hari dah di tahun baru..........

aku sibuk la sekarang ni.. banyak kerja, banyak benda yang berlaku kat ofis ni.. antaranya, bos naz kena tukar ke bahagian lain, masuk bos baru.. tapi bos baru ni sama gred dengan bos aku dan bos huda.. jadi, pengarah kitorang a.k.a timbalan ketua pengarah (ict) telah buat 1 perubahan drastic dengan menukarkan bos aku ke seksyen bos huda, bos huda ke seksyen bos naz, dan bos baru masuk seksyen aku... ohye, bos naz gred 54, bos aku dan bos huda gred 52.. bos2 kami ni semua timbalan pengarah bahagian..

korang tak paham kan? hahaha.. xpelah, xpayah paham pon.. buat pening kepala je... so, bila bos bertukar seksyen, adakah automatic PA pon bertukar? pada mulanya kami PA2 ni blur... yelah, kami takde arahan apa2 pasal pertukaran ni.. orang2 lain asyik dok kata, bos tukar, pa pon ikot sekali laaa.. haishh.. senang nya cakap... pekeliling mana pakai? kalau ye pon nak kami ikot bos, silalah buat surat arahan.. nanti nak buat hebahan kat seluruh bahagian lagi.. tukar id emel, tukar nama seksyen kat hrmis.. nak siap fail meja, nota serah tugas.. dan lainlain lagi.... even tukar dalam bahagian je, tapi dia punya cekadak tu kemain lagi....

oklah.. aku kalau pikir menda ni, cepat je nak sakit kepala... takpe, settle hal bos dulu.. nanti hal pa ni kendian2 boleh buat..

dengan gangguan "hantu kak limah" lagi.. adehhhhhh... stress mak!

ok, Selamat Tahun Baru kawan2 semua..

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."