Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

31 Disember 2013

Entri Terakhir 2013


Assalamualaikum....

tepat jam 12.00 tengah malam karang, tutup la tirai 2013... yang bagi aku penuh dengan warna warni dalam kehidupan aku... yang kalau dikarang, boleh jadi 1 novel agaknya... apa2 pun, Alhamdulillah.. hari ni kita masih lagi bernafas.. tapi esok, kita takpasti sama ada kita masih boleh bernafas seperti hari ni atau tak...

yang penting, jadikan hari semalam sebagai kenangan... ambil benda2 yang baik untuk dijadikan teladan di masa depan, dan yang benda2 buruk, buang jauh2.. kalau boleh tinggalkan dan jangan diingat2 lagi... tutup buku lama, buka buku baru...

terima kasih juga pada uolls yang sudi baca blog aku yang tah pape je ni.... banyak meroyan kan... hahahaha... kalau ikot meroyan aku ni, mau 2 3 entri 1 hari.. tapi kang korang menyampah pulak... hahaha...

dikesempatan ni juga, aku nak minta maaf kalau aku ada menyinggung perasaan sape2 expecially kawan2 aku... eh, dah macam entri ucapan raya pulak... hahahaha.... sory guys.. aku masih tak percaya hari ni dah hari terakhir 2013... esok dah tahun 2014... cepat betul kan masa berlalu.. tak sedar pon....

oklah, Selamat Tahun Baru 2014... aku takde azam apa2 pun... dah buat azam dah masa 1 Muharram hari tu... hehehehe... ape dia?? ade laaaa..... hihihi...



~ingat nak layan bunga api malam ni.. tapi takde geng pulok... xpelah.. lain tahun je laaa


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."