Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

23 Disember 2013

Pengumuman! Pengumuman!!


BR1M 2014 Registration

Applications for 1Malaysia People's Aid (BR1M) 2014 can be made from December 23, 2013 (Monday).  Online application can be made via www.hasil.gov.my.

For manual application, the forms are available at any LHDNM Brances or can be downloaded at www.hasil.gov.my.

The BR1M 2014 payment will be made on February 2014.  Any enquiries can be reach at BR1M Hotline 1-800-88-2716




haaa... paham ke tidak?? takkan la takpaham... manusia ni kalau bab duit je, laju macam pelesit... hahahaha... (cakap pasal diri sendiri ok.. takyah nak terasa sangat)

ok, bagi anda yang layak, sila lah memohon kembali ye.... ke gaji dah naik lebih rm2k?? aku?? aku sejak azali tak layak... sadissss....

takpelah, aku boleh mintak sikit kat akak, kakcik, pizin dapat baucar buku, boleh mintak dia belikan buku atau novel barang sebuah.. jadilahhh.. takdapat kan.... so, takdapat, diam2 je!!


~ adik mintak kemaskini br1m dia dengan ayah (sadis tol suruh aku yang takdapat ni..) kalau x, aku pon xtau pasal menda ni... hehehe...




Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."