Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

20 Disember 2013

Ibu Segala Pingat Bertukar Tangan


Assalamualaikum...

ambik masa sekejap sementara tengah makan ni.... aku sejak balik cuti ni, banyak betol kerja... adoiiii.....

oklah kawan2, malas nak panjang2 cerita, pasukan Harimau Muda B23 akhirnya kecundang di separuh akhir, menentang Indonesia... adehh... aku sedih jugak laa.. 2x kita pertahankan title juara tu... tapi nak buat macam mana kan.. rezeki tak berpihak pada kita...

dengan kekalahan hanya 1 gol.. 1 gol je oii... HM dan Indonesia terikat 1-1 sehingga tamat permainan + tambahan 30 minit dan membawa kedua2 pasukan ke sepakan penalti... takpelah, macam yang aku cakap tadi, bukan rezeki..

lagipun, prestasi HM sangat bagus.. walaupun banyak sangat terlepas peluang untuk jaringkan gol... rekod HM kali ni (sebelum separuh akhir) takpernah kalah... seri sekali.... oklah tu... dah cukup bagus dah... 

harap2 HM masih mampu bawak pingat gangsa untuk negara...



~ aku memang taksuka tengok sepakan penalti.. sakit dada oiii..... mendebarkan... huhuhuhu....

4 ulasan:

cendawanpink berkata...

aku tgk gak..
teros rase frusssssttt gile..hak3.. :D
xpe..next time main bebetol..(ayat sedapkan ati..)

LiaNa YuSoF berkata...

tp akhirnya kalah jugak dalam penentuan tempat 3 dan 4.. agaknya moral pemain dah down.. xpelah.. cuba 2 tahun lagi.. pastikan kena menang laa sbb main kat tmpt sendiri.. Malaysia tuan rumah sukan sea ke-28.. yeaayyy!!

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

aku bley ckp kt laki aku :e'eleh, kalah..."hahaha...laki aku terus bls biaselah, kdg2 mng, kdg2 kalah..+ve betul laki aku..huhu

LiaNa YuSoF berkata...

aku komen masa tgh main je... time tu la nk kondem kan... "apa sepak bola kat situ? pass la bola tu kt org lain.. bla bla bla bla.." da mcm mak nenek...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."