Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 Disember 2013

Janji Tak Prejudis Tagline Ultra FM - Stesen Radio Baru - 101.3 FM


Assalamualaikum...

melepaskan lelah sekejap.. baca paper2 online, sekali terbaca pasal ni...

Janji tidak prejudis dan putarkan semua genre lagu asalkan enak didengar.

Begitulah ikrar pengurusan rajio baru Ultra 101.3 FM pada majlis pelancaran stesen itu, minggu lalu. Biarpun berdepan saingan sengit stesen radio lain yang kukuh, Ultra FM yakin mampu memancing pendengar dengan konsep tersendiri.

Menampilkan Jimmy Shanley yang akan bergandingan bersama Mamat Sepah (6.00 - 10.00 pagi), Mon Ryanti (10.00 pagi - 3 petang), Sharifah Shahira (3.00 petang - 8.00 malam) dan Fizi Ali (8.00 malam - 1.00 pagi).

nak tahu lebih lanjut, baca kat SINI... 


*
*
*

wahhh.. tambah lagi 1 stesen radio... suka la aku.. main tukar2 stesen radio kat kereta bila jalan2 atau balik kampung.. hehehe... tapi bukan tu yang aku nak katakan....

mungkin ni dinamakan rezeki... tahniah pada Mamat, walaupun dah tersingkir dari MLM 2013, rezeki tetap ada pada dia... harap2 dia dapat jalankan tanggungjawab dan kerja dengan lebih baik... buang semua cerita2 lama... life must go on.. walaupun aku bukan peminat Mamat, tapi melihat pada perjalanan karier seni dia dari dulu sampai sekarang, aku jadi kesian... takpelah, rezeki ada dimana2 kan... janji buat kerja ikhlas, jujur, ada rasa tanggungjawab dan amanah..

sama juga dengan Jimmy Shanley dan Sharifah Shahira.. aku tengok 2 orang berbakat ni macam.......... macam ape ek? ntah, macam... bila nak, panggil.. bila taknak tendang je sesuka hati... tu yang aku nampak la... aku tak cakap atau tuduh sape2.. aku kata apa yang aku nampak... mungkin apa yang aku nampak tu tak betol... ye tak? hehehe... tapi tahniah pada Jimmy dan Shira.. semoga sukses dan rezeki mencurah selepas ni... rezeki untuk anak2...

Mon Ryanti.. aku kenal... tapi nama dia belum cukup naik lagi... mana tau lepas ni orang akan kenal dia.. Fizi Ali pulak aku tak berapa kenal... 

apa2 pun, semoga Ultra FM dapat jadi stesen radio yang sama gahnya dengan stesen2 radio yang lain kat Malaysia ni... good luck!!

ohye, lupa... Ultra FM hanya boleh didengar di Lembah Klang sahaja buat masa ni... ^_^Y

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."