Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

24 Julai 2013

Wordless Wednesday





# aishh.. lately ni asyik terpikir pasal jodoh je... hmmm... sejak.................................................... hmmm... takpelah...

3 ulasan:

Hustler berkata...

ehem2.. hahahaha..... ape lagik..... proceed..... hahaha

aBoi berkata...

eh... dah ada calon ke? ^_^

LiaNa YuSoF berkata...

mawi & dayah : ehh.. macam kena pulak nama korang ni... hahahahaha... eh, xdela.. gurau je... weh, aku xde calon lagi la.. aku asyik terpikir jodoh sbb...... tiba2 aku rasa menyesal sbb aku takserius ke arah tu bila ada peluang.. takde la nk kata gigit jari ke apa, sbb jodoh kan ditangan Tuhan.. jadi, aku doakan 'mereka' bahagia hingga ke syurga.. cewahhh... ayat pasroh... hahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."