Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

22 Julai 2013

13 Ramadhan 1434 H


Assalamualaikum...

sambil2 buat kerja, meh kita dengar lagu2 berunsur ketuhanan... (almaklom lah, bulan2 romadhon ni.. hik3) ke ada yang dah dengar lagu2 raya? aku dah cuba nak dengar, tapi takboleh lah... feel tu belum sampai lagi... eh, jangan bulan Ramadhan ni je nak dengar lagu2 ketuhanan, bulan2 lain pon boleh... sambil dengar, sambil muhasabah diri.. rasa macam mendengar nasihat gitu... hehehe...



aku mencari2 lagu favourite aku tapi takjumpa pulak... kalau korang ada, share dengan aku.. emel ke... lagu tu bertajuk Permata Yang Dicari - DeHearty... lagu ni Tina kasi kat aku... hehe... (ada kisah ea tina disebalik lagu ni... hehehe)

2 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

kihkihkih..permata yang dicari..mane permata tu hilang li..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha... tu la.. tah mana permata tu menghilang.. aku pon xtau... agaknya nak dapat permata baru kot.. kih3..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."