Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

18 Julai 2013

Salah nombor gamaknya... ke salah orang.....


dok membelek hp no digi ni.... dah lama tak lakukan kerja2 pembersihan inbox... tengah belek2 inbox, baru terperasan, dapat mesej dari satu no yang tak dikenali... lepastu, check2 rupanya ada 4 mesej dari no tu yang aku sendiri tak perasan bila masa pulak mesej ni masuk.. (hahaha.. nampak tak betapa malasnya aku nak check mesej masuk) aku pon bukak empat2 mesej tu..

mesej 1 : kosong.. takde pape mesej.. bertarikh 14 Mei

mesej 2 : Sudah sampai rumahkah.. - yang ni aku tak tau bila masa mesej ni ada.. huhu... bertarikh 9 Jun (amboi, jarak 2 bulan)

mesej 3 : Saya tak boleh rahsiakan hal ini dari u lagi.. sebenarnya i tak tahu macam mana nak beritahu kpd u.. mungkin u marah atau bencikan I.. saya tak nak menyakitkan hati u.. saya rasa saya patut beritahu hal ni kpd u, sebelum u dengar dari orang lain & mungkin ini menyebabkan salah faham antara kita. Walau bagaimanapun saya patut bagi sekarang juga. 'Thosai' sudah naik harga 10sen di M'sia.. ha!ha!:) Hantar mesej ini kepada 5 orang yang anda sukai.. - mesej ni pon aku takperasan bila masuk.. adehhh... bertarikh 19 Jun..

mesej 4 : Hai gd morning - mesej dihantar hari ni.. oh, aku baru teringat, pernah jugak dapat mesej gud morning ni sebelum puasa kot... tapi aku teros delete sebab tah sape2 tah kan...

maka, oleh kerana aku punya perasaan ingin tahu, aku pon nak try lah call si penghantar mesej ni... aku takdelah nak tanya "ko ni sape? mesej2 aku!" hahaha.. aku just nak call, dan dengar suara.. lepastu letak... KONON nya lah kan....

jadi, aku pon mendail no tersebut.... dah dial, tunggu sat....... tiba2..... ada bunyi lagu... caller ringtone.... eh.......... dengar betol2.... eh... ni lagu........................................................ lagu TAMIL... dan2 teros cancel call... hahahahahahahahaha..... adeh, rasa nak gelak guling2 dah tadi...... hahahahhaahahahaha... ayoo macha.. apa pasal mesej2 sama saya... hahahahahahahaha... adehh..

5 ulasan:

Hustler berkata...

fuhhhh.... taste bintang bollywood.. wahahaha.... boley chuldiannnnn..... boley kanggena... wakakakaka

Ifa berkata...

ahahaaha.. ak dh agk macha sbb die sms pasl tose.. lawk je tau..

Gda Hanum berkata...

hahahhah.ahahahah..lawakkk

yana dayana berkata...

aduyaiii..lawaknyer mesej yg ke3 tu... kalo yana..dah lama forward kt kengkawan laki2.... hihihi... sakit perut dok gelak...

LiaNa YuSoF berkata...

mawi : bintang bollywood ok, bintang tamilwood..errrrr.... hahahahaha...

moos : aku kt mesej ke 2 tu, agak org indon ni... sekali salah la plak..... hahahahaha...

gda : kan? aku dengar calleringtone tu je dah gelak terbahak2... rasa nak guling2 kat lantai haaa...

yana : mesej ke 3 tu mula2 baca dah geli2 dah... pastu pelik.. apekejadahnya campur I U Saya ni.. pastu, hmm.. dah agak dah.. mesej menyakitkan ati.. hahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."