Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

25 Julai 2013

Ni Makan Dia...!


Assalamualaikum....

adakah aku sedang marah? sebab kalau tengok tajuk di atas, nampaknya seperti marah... TIDAK ya kawan2.. aku tak marah pun... hehehe... dalam bulan Romadhon ni mana boleh marah2.. kurang pahala puasa nanti... hehehe...

aku cuma terkilan sikit je... kenapalah budak2 sekarang ni bahasa sangat kasar... tak hormat orang... tak hormat mak ayah... haissshh.... sedih aku menengoknya... takpayah cari jauh la... ada tu depan mata je... nak dimarah, kang kata aku menyebok... aku balik kena maki... dah lah bahasa kasar, tak boleh ditegur... takut pulak aku tengok situasi sekarang ni... ni aku bercerita mengikut pandangan mata aku secara umum... jadi, jangan ada pulak yang terasa.. kang tinggalkan komen kat blog aku, nak saman aku.. hahaha..

takde, macam ni... semalam ada seorang budak, meninggalkan komen kat blog aku ni... tengok muka, memang budak.. macam budak sekolah rendah.. komennya berbunyi begini...

Ooo ..ni marah (perkhidmatan di putrajaya) ye ..saye anak ketua (jabatan kerajaan di putrajaya) akan menyaman atau padam ko punye blog ni

bila tengok, alaaa.. budak... malas aku nak layan... dah la komen entry aku tahun 2011... tah pape je... tapi, pasal dia budak, aku cam terasa nak balas balik komen dia tu... jadi, ni makan dia..!

haisshh.. kesian akak tengok awak dik.. dah la, xyah masuk campur hal2 orang tua ni.. lagipun cerita ni dah lapok dik.. 2tahun lepas punya cerita.. dah terlambat dah... 

*hmm.. takpaham budak2 sekarang ni... kata anak kepada orang ternama, tapi takde adab... kesian.. 

hahaha.. aku pon jadi budak2 jugak sebab melayan...

3 ulasan:

Hustler berkata...

percaya atau tida. tuh sumer didikan family jugak. kalau dah bapak tak sudah2 sebut jawatan dia kat umah. Anak pon sikit sebanyak akan pandai gunakan pangkat bapak tuh utk kepentingan diri sniri.

Gda Hanum berkata...

dia komen pasal entry ape weh

LiaNa YuSoF berkata...

mawi : betol tu.. haisshh..

gda : entry pasal bas nadi putra.. hehe..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."