Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

31 Julai 2013

Idea... Datanglah Ke Mari...


Assalamualaikum.....

aku sekarang ni tengah tension.... rasa serabut pon ye... pasal?? pasal benda kecik je pon.... aku nak create 1 kad raya, tapi idea nak design kad tu tak datang2.... adehhh... kan aku dah cakap.. benda kecik je pon... hahahaha...

aku kalau tak dapat buat apa yang aku nak, mula lah kepala aku ni berserabut... mula lah hati ni tak tenang... mula lah tangan ni menggigil2..... huhuhu.... padahal boleh je buat kad bodoh2 kan... tapi pasal aku ni mempunyai tahap seni yang terlalu tinggi (phuuiiii!!!) apa yang aku buat, semua rasa macam sampah je.... haishhh....

wahai idea... kenapa ko tersekat2 nak datang kat aku... selalu boleh je datang teros idea tu... siap senyum2 sampai ke telinga lagi kalau idea tu dah datang... tapi sekarang, 1 senyuman pon takde ni... tolonglah datang.... aku last kerja hari jumaat ni... tinggal 2 hari bekerja lagi.... nak buat kat kampung, dah sibuk... aku kan orang penting kat kampung (phuiiiii!! sekali lagik), banyak kerja lagi aku nak kena buat sebelum raya dari nak hadap laptop buat kad raya... huhuhu... sekian...

~ok, ni adalah entry paling merapu yang pernah aku buat... sekali lagi, sekian, terima kasih... -_-'


Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."