Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

02 Julai 2013

Merai Hari Jubah KakCik


Assalamualaikum...

hai.. hari ni aku nak share gambar2 sabtu lepas... hari konvokesyen adik aku kakcik... hari ni malas nak taip panjang2.. kita tengok gambar je lah ye... ^_^

ohye, gambar2 ni banyak versi.. ada yang cantik, ada yang kelam2 kelabu asap... yang pasti, bukan aku yang snap.. aku banyak berada dalam gambar2 yang disnap... hehehe.. :p

apa2, harus bergambar dulu....

beli bunga... kakcik request nak ada patung.. ha, amek ko...

yang kelakarnya masa beli bunga ni... aku belum keluarkan duit lagi.. along lagi hampeh, takbawak beg duit... cis2! last2.... "cik, ko pakai duit ko dulu.. t along bayar balik" hahahahaha... tak suprise langsung kan? gasak lah.. 

berkerut muka nenek.. hak3.. dari kiri, Nazira (sepupu), Pizin, nenek, Dekya dan Mak..

bermula lah episod menunggu berjam2... hahaha.. asyik mengeluh je mak aku.. aku cakap, takpelah.. bukan selalu... yelah, yang pi awal watpe kan.. sampai2 diorang baru start nyanyi lagu Negaraku.. nak tunggu beratus2 pelajar ambik sijil diorang lagi.. duduk pulak kat luar, tengah panas, bawah pokok.. suruh masuk dalam, semua taknak... rasakan je la... hahaha..
 
menunggu sambil bergambar

lagi...

ex-jiran aku kata pizin hensem... err.. errrr......... (phuii!) hahahaha..

diorang ni memang gila bergambar.. banyak lagi sebenarnya gambar, tapi malas nak masuk semua... kang muntah pulak korang... hahahaha...

pedih2 mata aku tahan panas terik....

habis je, terus tarik mak dengan nenek pergi ambik gambar... ayah pulak takde, pergi masjid... solat... so, dalam gambar takdelah gambar ayah..

bergambar dulu sebelum ambik gambar berbayar..

lepastu, mak, nenek, ayah, pizin dengan dekya pon balik... turn kitorang pulak bergambar..

muka kami tak sama kan?

2 lagi hadiah ni aku yang bagi... suprise la sikit... bunga tadi dah taksuprise kan... hehehe..

muka dah kepenatan...

ohye... konvo kakcik ni, perempuan boleh pakai baju warna apa pun.. takboleh pakai kasut tinggi... masa bagi jubah, diorang diberi tudung putih sekali... so, semua perempuan kena pakai tudung putih seperti yang kakcik pakai tu lah... lelaki, macam biasa.. baju melayu hitam atau kot hitam dan bersongkok.. kakcik dah bengang je... dah la susah nak pakai tudung tu... last2 dia kata, lantaklah senget benget pon.. hahaha..

suka kakcik dapat banyak hadiah... bunga belah kiri tu pakwe dia bagi.. sekali dengan coklat tu....


hehehe.... ni kerja akak2 nyer...


2 ulasan:

Hustler berkata...

MEngommm..... gelak2 aku baca nama dalam kurungan. hahahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

hahahaha.. haruslah perasan diri sendiri kan? hakhak.. tu akak aku yg tulis.. jd sebelum dia tulis aku comot ke, gemok ke, tambun ke.. aku suruh dia letak cun ngn gorgeous.. hahaha...

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."