Hai Kawan-Kawan!

Foto Saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

28 Jun 2013

Untuk Terakhir Kali




KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!



telemovie ni telah ditayangkan malam tadi.... sedih sungguh ceritanya.... tahniah Michael Ang sebab buat aku menangis..... huhuhu..... (tengok drama pon nak nangis.. adehh)

siapa yang tak tengok cerita ni, nak tau sinopsis or nak tengok sendiri macam mana ceritanya, sila lah google ye... hehehe.... setakat ni, aku tak kecewa la dengan drama2 Michael Ang.... ok Mic, lepas ni Dude Harlino pulak tau... hahaha... dan Elfira, ko memang beruntung dek... mula2 Randy Pangalila, lepastu Baim Wong... bila pulak awak nak dapat berlakon kat produksi sana?? hehehe...


psstt: betol ke El dengan Baim bercinta? haritu tengok MeleTOP, si Baim macam buat pengakuan pulak pasal hubungan diorang... tapi macam dinafikan El... eh, bergosip pulak aku ni.. hehehe.. 





KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."