Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Jun 2013

Menarik di TV


Drama Teduhan Kasih.



aku tau, sekarang ni semua anak2 dara, mak2 dara, makcik2, nenek2 tengah meroyan tengok drama ni kan?? hahahahaha.. aku pon termasuk sekali lah.... hehehe... hari2 tengok, asyik cakap.. haisshhh.. kenapalah ko ni romantik sangat wahai papa Ehsan.. hahahaha... ~~gila.

eh, takdelah..... aku suka watak Ady Putra dalam drama ni.. penuh kasih sayang, romantik, bertanggungjawab.. tu bila dia dah jadi papa Ehsan la.. sebelum tu, perangai cam hape tah.... perempuan kiri kanan, minum... hisshh.... taksuke!



watak Iffa setakat ni oklah... cuma taktahan bila dia kena buli dengan kaklong & mak tiri dia... ha, 2 watak ni pon, ya Allah... geram betol menengoknya.... punyalah puaka mulut masing2... tapi lama2 aku tengok, kelakar la pulak... hahaha..

si Ayu tu lagi lah........... eh, malas la nak cakap.. hahaha... apa2pun, tu semua hanya watak dan perwatakan dalam drama sahaja... di luar drama, aku tak tau lah.... tapi dalam kehidupan realiti, aku tau masih ada lagi manusia2 yang berperangai macam ni.. hati busuk, penuh hasad dengki dan takboleh tengok kesenangan orang lain... dan aku harap takdelah antara kita2 ni yang berperangai macam ni.... ok..

siapa yang takpernah tengok drama ni, boleh la pi layan kat tonton ke, dailymotion ke, youtube ke.... takpon beli je novel... sebab drama ni diinspirasi dari novel..

^_^Y




4 ulasan:

Ifa berkata...

ok.. ak xtgk cite ni wlpn hot org b'cite.. laki ak x bg tgk tb mghrib kcuali oasis or alhijrah.. grrrr.. tp aku tau cite ni best sebab watak dia iffa.. ;p .. hihihi

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.... nama je sama.. kehidupan jaoh berbeza.. hehe..

xpela, boleh je layan kat internet.. aku pon ada jgk terlepas2 episod...

ohye, bagus laki ko.. 1 didikan yang baik dan sepatutnya... syabas! ^_^

Ifa berkata...

hahaha.. memg jaoh pn.. ak x kawen ngan ehsan pn!!

bgus ek.. punar vivah ngan pavita rishta aku mgrib2 tau x.. (>_<)

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. lupe pulak.. ko kan melayan industan ko tu.... ahahaha.. okla tu, ko layan industan, timah dah berjangkit dengan aku tengok sinetron.. aku layan citer melayu.. hahahaha..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."