Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

04 Jun 2013

Al-Fatihah....


KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

perginya insan seni yang sering buat aku ketawa, bila menonton filem2 lakonan beliau bersama sahabat2nya yang lain.... Allahyarham Tan Sri P Ramlee dan Dato Aziz Satar...



"nama saya Sudin.... bin... Dali...." (dialog dalam filem Pendekar Bujang Lapok)

lahir pada 1 Januari 1929, kembali ke rahmatullah hari ini, 4 Jun 2013 pada usia 84 tahun... walaupun dah lama tak nampak Pak Sudin berlakon, tapi ingatan peminat2 kepada arwah tak pernah pudar... filem2 beliau sering dimainkan di tv, terutama tv2 dan astro prima 105.... aku sendiri adalah salah seorang peminat Bujang Lapok...




sesungguhnya, dari DIA kita datang, dan kepada DIA juga kita kembali.... semoga roh Allahyarham S Samsuddin bin Dali dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.... Aminn.... Al-Fatihah....





KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."