Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

27 Mei 2013

PoLy


KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

Assalamualaikum...

24hb haritu, keluar keputusan kemasukan ke politeknik... adik aku takdapat universiti... (kasihan kami adikberadik.. sorang pon takdapat U.. hmm)... tapi Alhamdulillah.. atleast ada peluang sambung belajar kan... bersyukur Liana.. bersyukur.. hehe.. dan keputusannya adalah...




dan keputusan ke poli mana adalah pada 27hb.. iaitu hari ni... so, tadi aku dok godeh laman web, takdapat lagi bukak surat tawaran nye...... cari punya cari punya cari... tak dapat jugak... aku kan kurang penyabar.. nak tau jugak masuk poli mana... tetiba aku terjumpa ni....




 sooooo... ke teluk kemang lagi le kiter..... hakhakhak............




KLIK CEPAT UNTUK BUAT DUIT!!

12 ulasan:

Ifa berkata...

thniah adik lili.. sila blajo selok belok Pd ngan kakak ye.. hihi..

lili, ok tau dpt meki.. 1,soh die score pointer.. 2, nti aply tmpt praktikal kat Mas.. 3, nti abis blaja aply keje kat Mas.. 4,t dh dpt keje dpt tiket flite murah/free.. 5, kau pn bleh dpt tiket murah/free.. =D ..

p/s : carik la awek dak dsk.. t die yg seng lau awek keje gomen.. ahak

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahaha.... ok, t kalau adik aku nak praktikal or keja, aku carik laki ko.. sbb laki ko keja mas kan... hahaha..

ceh, xde de adik aku tu... eh, tp xtau la kot2 dia berkenan dak2 dsk.. hak3...

zal88 berkata...

untung la org tu dpt tket free kn..hehe
kembali la fmly lili ke polipd..

Hustler berkata...

Poliiii!!!! PD!!!! Poliiiii!!!! PD!!! Skali Skalo Toluk Komang!! Hahahaha...

Pssstt... Batch baru2 Dak DSk tip top kaww.... Hahahaha

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha... aku xdo sekali sekalo daa...

wah, tip top ke... g la try... hak3..

Hustler berkata...

tip top nak suh k0 wat asik ipo... hahahaha... akak2 dsk tolong la adik2 ngorat budak2 dsk.. kihkihkih...

aku tanak, aku setia ngan najwa latip.

LiaNa YuSoF berkata...

hmm... tak koser aku.. pepandai sendiri ler.. aku nak ngorat untuk diri sendiri pon taklepas, ada ati nak tolong org lain... hahahahaha.. -_-Y

setia sangatlah..

Hustler berkata...

Haaaaaaaaaa.... tuh la ko.... tanak pandang ke depan.... cer ko tolong adik ko. otomatik, biler dia dapat tackle dak tuh, cikit sebanyak, nnti dia kongsikan dekat adik ipo to be ko tuh...

then timbul la rasa simpati, mana tawu, adik ipo to be ko tuh ada calon2 sesuai utk ko?? haaaa.... tu untungnyer nolong orang nih... hikhikhik...

hopkos la setia... ta caye?? hakhakhak

LiaNa YuSoF berkata...

hmm... yela mawi... adik aku pon tak koser tau... lagipon aku taknak adik aku cintan cinton ni.. dah ada contoh tak baik dlm family.. bila cinta hati melebihi segalanya.. puihh la...

tp kalau tau jaga batas2, okla.. yela, nanti aku carik kan la adik aku makwe budak dsk ea.. pastu makwe adik aku carikkan pakwe untuk aku.. gitu la kesah nye... hahaha...

Hustler berkata...

Hahahaha... len macam jek penjelasannyer tuh... wakakaka....

LiaNa YuSoF berkata...

lain macam ea... hahahaha... takde la.. dari segi penulisan nmpk lain macam... tapi gaya dan lontaran suara aku tak bermaksud apa2.. cewahhhhh.... hmm... mula dah merepek aku ni... huhu..

Hustler berkata...

mesti ko ta makan lagik kan?? tuh yang lontaran gaya penulisan len macam tuh,.

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."