Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

03 April 2013




Assalamualaikum.....

hari ni, tiba2 terasa nak beli......


masa form 4, cikgu Seni (Cikgu Mahathir Mohamad) suruh beli sketch book je... kecik dan mudah nak bawak... tapi aku lagi suka drawing block..

poster colour


berus yang pelbagai saiz...


palette
  

pensel warna


krayon

mungkin salah satu cara untuk mengisi masa lapang dirumah... hehehehe... ohye, maklang aku dah tak dok dengan aku dah... paklang sudah pulang... semalam depa datang rumah amek barang... jadi, aku kembali sendirian.. huhuhu....



 pssttt..... : masa sekolah, aku lebih suka beli Luna dan Buncho... warna dia terang....


10 ulasan:

Mrs mAmikO AbUrakOji berkata...

wah..cadangan yang bernas tu..manelah tau t lame2 lukisan yang ko lukis tu boleh dijual..dah bley tambah pendapatan tu..hehe

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.... banyakla... lukisan pon mcm budak sekolah rendah... ada hati nak jual.... hahahaha...

Hustler berkata...

nama cikgu pon dah top.

LiaNa YuSoF berkata...

hahaha.. haruslah! bukan takat nama top, muka pon sangat hensem... hik3....

Hustler berkata...

patut kemain igt nama cikgu, nih la budak pompuan skulah, hahaha... mujur la aku skulah menengah tade budak pompuan, hahaha

LiaNa YuSoF berkata...

hahahahaha.... ko ni... aku kan budak ERT, kelas aku ada 2 orang je budak lelaki.. so, bila nampak lelaki2 hensem, haruslah gedik sikit... hahahahaha....

Hustler berkata...

Hahahaha... adakah ko cuber mengatakan yang budak kelas ko tak hensem???

LiaNa YuSoF berkata...

errrr... errrr.... dak kelas aku... hmmmm...... diorang............... errrrrrrrrrrrr... jenis... jenis.................. hmm.. pepaham sendiri lah.. hahahahahaha...

Hustler berkata...

Awww........mencik!! mencik!! mencik!!! kenapa kena paham sniri??? kenapa taleh gitawu??? y?? y?? y?? uolsss.... jawab la.. y???

LiaNa YuSoF berkata...

hahaahahahahahaha...

ko kalau tanya cenggitu kat dpn aku memang aku dah tepuk dah dahi ko laju2... hahahaha... sengal..

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."