Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

28 Mac 2013

Makin Teruk Nampaknya.... T_T


hai la gusi....... bila la ko nak baik ni?? sakitnya makin menjadi2 pulak.... rahang belah kiri ni sengal2 je rasanya... sangat tak selesa... huhuhu.... hari ni dah masuk hari ke 6 dahhh.. cukup2 la tu menyeksa aku.... huhuhuhu..... T_T

jangan sampai aku pergi cabut gigi bongsu ni.... haaaaaaa...... nak telan air liur sikit punya susah... rasa nak tercabut rahang.... T_T awal2 kena, masih lagi boleh makan dengan senang hati.. ni sekarang, nak makan pon kena kunyah perlahan2... adehhh...

menengok keadaan dan ketumbuhan gigi bongsu ni... memang gigi ni agak besar dan memanjang... mungkin sebab tu aku sakit.. mungkin sebab gigi ni tumbuh di kawasan yang sempit... yang bila aku gerak je mulut, terasa gigi tu bergeser dengan dinding pipi dalam mulut... adoiii....

malam tadi, aku makan ubat sampai 2x... ubat tu berangin dan kena kunyah... aku tak kunyah pon... aku letak ubat tu kat gusi yang sakit tu sampai ubat tu cair sendiri.... lega la sekejap... pastu............... T_T

Tiada ulasan:

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."