Hai Kawan-Kawan!

Foto saya
#1988 #orangMelaka #single #PA@Putrajaya #masihmencari #sukaketawatapicengeng #sukatengokwayang #sukakaraoke #sukamainbowling #tempatkongsicerita #untukkawan2

Geng2 DiaryManja

12 Mac 2013

Api oh Api 2.0


Assalamualaikum...

sejak semalam, aku kat ofis ni kepeningan... mendengar bunyi teettttttttttttttttttttttttttttttt setiap kali ada orang keluar masuk pintu tapi diorang tak tutup rapat pintu tersebut.. adehhhh.... selalu tak bunyi pon.. tapi ntah kenapa sejak budak2 maintenance menservis pintu tu, teros keluar bunyi teeetttttttttttttttttttttt yang menyakitkan telinga dan otak aku... huhuhu..

bunyi tu memang berdesing la... sampai aku jadi pening... naik mual.... rasa nak muntah... boleh gitu? tengok pc lagi la nak muntah.... huhuhu.... eh, macam takde kena mengena kan pintu dengan pc.. ahhh.. ada aku kesah?!! 

pintu tu adalah laluan utama nak ke tandas dan lif utama... waktu2 genting bila nak keluar rehat dan nak solat... adehhhhh... sakit telinga aku... diorang keluar masuk, tapi taknak tutup rapat pintu... dah tu ada yang sengaja selak pintu sebab tak bawak pas... adehhhh..... tadi aku dengan huda dah letak note kat pintu tu, TUTUP RAPAT PINTU DAN JANGAN SELAK KUNCI PINTU INI. HARAP MAKLUM. tapi ada jugak bunyinya... huhuhu....  jangan sampai aku letak note... TUTUP RAPAT PINTU DAN JANGAN SELAK KUNCI PINTU INI UNTUK MENGELAKKAN PENCEMARAN BUNYI!! boleh?? 

nampak? takde kena mengena kan cerita aku dengan tajuk di atas? memang takde kena mengena pon... hahahahaha... cerita kat atas ni, luahan perasaan... kat bawah ni baru cerita sebenar...




setelah berbulan2 takpayah bil elektrik, bulan ni.... hamek ko!! ala... terlebih 2.90 je pon... tapi bulan 1 hari tu aku ada kena bayar jugak, dalam rm19.50.. tak sampai rm20 pon kena bayar jugak ke? takpaham aku TNB ni... huhuhu... tapi dah soh bayar, bayar je la kan.... ni letrik terlebih guna ni, aku rasa mesti masa maklang pasang P1 wimax aritu... tapi internet takbape sangatlah.. kadang2 ok, kadang2 ko.. kejap2 bole, kejap2 tak... teros maklang give up... hahaha... nasib baik.. kalau tak melambung2 lah bil elektrik aku.. hahahaha..


1 ulasan:

Ifa berkata...

adoi..tulisn menyorok2 dibalik paperbag.. hehe..
bil api n letrik ak pn -ve 100++ .. tp tiap buln still byr sket2.. syok wo tgk bil -ve.. haha

Wahai Bakal Suamiku...

"..dan aku mengharapkan dirimu, bermohonlah pada Dia yang berhak, milikilah jiwaku keranaNya & milikilah hatiku dengan izinNya serta milikilah cintaku, diriku, kerana agamaNya.."